ایکس روی دکمه دیسلایک برای ریپلای‌ها کار می‌کند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شبکه اجتماعی X Elon Musk ظاهراً در حال توسعه ویژگی «نپسندیدن» است که پاسخ‌ها به پست‌ها را دسته‌بندی می‌کند. در واقع با توجه به آیکون های کشف شده در نسخه iOS X، این دکمه به صورت نماد قلب شکسته ظاهر می شود و در کنار دکمه Like قرار می گیرد.

حتی قبل از اینکه ماسک توییتر را بخرد، این شرکت در حال آزمایش عدم لایک بود. البته در آن زمان توییتر در حال آزمایش دکمه های رأی موافق و مخالف بود. اما یک گزارش جدید نشان می‌دهد که X در حال توسعه دکمه‌ای است که فقط به پاسخ‌ها رأی منفی می‌دهد تا پاسخ‌های بهتر زودتر در پست‌ها ظاهر شوند.

گزارش هایی در مورد دکمه X Dislike

کد این ویژگی توسط یک مهندس معکوس در X کشف شد. او همچنین تصویری را منتشر کرد که 3 نماد مرتبط با این ویژگی را نشان می دهد. همچنین طبق اطلاعات X پس از ثبت رای منفی از کاربران می خواهد که آن را تایید کنند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که X قصد دارد این ویژگی را به همه پست‌های پلتفرم خود ارائه دهد یا فقط می‌توان پاسخ‌ها را دوست نداشت.

کاربر دیگری نیز ویدئویی را به اشتراک گذاشت که نحوه عملکرد دکمه دوست نداشتن را نشان می دهد. کاربر همچنین ادعا کرد که دوست نداشتن

علاوه بر این، به نظر می رسد که یک دکمه دوست نداشتن توسط یک کارمند X مشاهده شده است.

همانطور که گزارش‌های بیشتری درباره دکمه دوست نداشتن ظاهر می‌شود، به نظر می‌رسد که X در حال انجام آزمایش‌های عمومی گسترده‌تری با کاربران بیشتری است.

منبع: دیجیاتو

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *