باخت خانگی لرتباران / خیبر حریف تجربه سپاهان نشد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: دیدار تیم های خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر کشور با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

تیم های فوتبال خیبر و سپاهان امشب (جمعه) در هفته دوم لیگ برتر باشگاه های ایران با قضاوت حسین زیاری، رحیم حاجی پور و علی ممبانی به عنوان کمک داور به مصاف هم رفتند.

مهرداد قنبری در دقیقه 32 از روی ضربه پنالتی گل اول این دیدار را به ثمر رساند و لیرتباران در نیمه اول پیروز به رختکن رفت.

در ابتدای نیمه دوم حملات متعدد سپاهان روی دروازه خیبر توسط اریا یوسفی منجر به گلی در دقیقه 50 شد که با ضربه سر کاوه رضایی با ضربه سر کاوه رضایی به تیرک دروازه خیبر نیز برخورد کرد.

فشار سپاهان در دقیقه 68 نتیجه داد و امین حضبوی با پاس جاناش و ضربه سر دروازه خیبر را باز کرد.

در دقیقه 97 جواد آقایی پور گل دوم سپاهان را به ثمر رساند و ابن دیدار با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.

تونی، کوین، محسن طرهانی، سینا خادم پور، تدی، علیرضا نگهی زاده، محسن سفیرچقایی، علیرضا دغاغل، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی از همراهان مهاجر در این دیدار بودند.

همچنین پیام نجاز، حسین گودرزی، امین حضباوی، محمد دانشگر، وحدت حنان اف، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، رضا اسدی، محمدمهدی محبی و کاوه رضایی در این دیدار حضور داشتند.

خیبر و سپاهان دومین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با شکست حریفان هوادار و چادرملو در هفته اول آغاز کردند.

این دیدار اولین تجربه خانگی خیبر در لیگ برتر انگلیس بود اما در تنها دیدار دو تیم، لیرتباران در مهرماه 1397 در جام حذفی به مصاف سپاهان رفت و این دیدار را با سه گل واگذار کرد.

از نکات بارز این دیدار، پوشش 6 دوربین برای اولین بار در ورزشگاه تختی بود که شامل 2 دوربین برای خط آفساید در دو طرف زمین، 2 دوربین پشت دروازه و 2 دوربین در موقعیتی که یکی از آنها نمای بلند (باز) و دیگری نمای خط میانی (بسته) را نشان می دهد.

در هفته سوم لیگ برتر، هشتم شهریور از خیبر میزبان ذوب آهن اصفهان و نهم شهریور از سپاهان میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *