باران کوثری ممنوع‌التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع‌الپوستر است / جهانگیر کوثری: فیلم فروغ فرخزاد به علت ممنوعیت تصاویر باران کوثری اکران نشده

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرآنلاین: جهانگیر کوثری تهیه کننده پیشکسوت سینما در حاشیه ویژه برنامه جدا از ورزش یورو 2024 درباره فعالیت سینمایی خود و همسرش رخشان بنی اعتماد گفت: سینماگران به مسائل اجتماعی جامعه پایبند هستند و معتقدم آثارشان کار می کند. می توانند روزنه ها و درها را به روی کند، مانند خانم بنی اعتماد باز کنند. اصولاً این دسته از کارگردانانی که در این سال ها سمت هدایت را بر عهده گرفته اند، علاقه ای به ساخت فیلم از این دست فیلمسازان ندارند.

وی با اشاره به انتخاب مسعود مازیکیان به ریاست جمهوری گفت: به نظر وی این اتفاق می تواند منجر به انفجار امید در سینما و فرهنگ ما شود. – این رویداد بسیاری از حوزه ها را زیر و رو کرده است. من به این انتخاب و تحول بسیار خوشبین هستم و مطمئنا افرادی مثل ما به میدان خواهند آمد. در این مدت با آقای پزشکیان هم آشنا شدیم و خیلی چیزهایی که در دل ما بود را به ایشان گفتیم.

کوثری با اشاره به ساخت فیلم «رگ‌های آبی» درباره فروغ فرخ‌زاد، گفت: من شخصاً در همین شرایط فیلمم را ساختم اما مطمئناً در دوره جدید من و خانم بنی اعتماد کارهای جدی‌تری خواهیم داشت. حضور در میدان. دلیل اکران نشدن «رگ‌های آبی» این است که امکان بارش باران وجود ندارد. باران کوثری – اجازه حضور در تصویر را ندارد، او نیز ممنوع التصویر است و به همین دلیل شخصا فیلم را به جشنواره فیلم تورنتو بردم و در آنجا فیلم را اکران کردم. با وجود تمام این محدودیت ها، در آینده همان فیلم را اکران خواهیم کرد.

وی افزود: در دولت مسعود مزیکیان تا زمانی که مرتجعین بخواهند به خود بیایند و دوباره به سمت ما سنگ اندازی کنند، سینما راه خودش را پیدا می کند و ما دوباره فرصت نفس کشیدن داریم. – هم فیلمسازان شروع به کار کرده اند و من خیلی به آن خوشبین هستم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *