بازدید مدیرعامل بانک ملت از شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مدیرعامل بانک ملت در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در غرفه این بانک به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، فرشید فرخ نژاد با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر، از زحمات آنان قدردانی و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص عملکرد بانک ملت در چهار ماهه نخست امسال، رشد و عملکرد این بانک را در شاخص های مختلف مثبت ارزیابی کرد و از رشد بیش از 15 درصدی منابع و 23 درصدی در منابع خبر داد. هزینه ها وی گفت: بانک ملت علیرغم شرایط بازار توانست با مدیریت بهای تمام شده وجوه در چهار ماهه نخست سال شاهد رشد بیش از 15 درصدی منابع و ثبت بهترین رکورد در بین بانک های تجاری کشور و 23. کشورها نرخ رشد هزینه ها که حکایت از علاقه این بانک به اعطای تسهیلات به ویژه در بخش تولید دارد.

فرخ نژاد با بیان اینکه بانک ملت از ابتدای سال تاکنون دو سرویس جدید دیجیتالی ریالی را به صورت پایلوت در جزیره کیش و ویدیوبانک راه اندازی کرده است که تلفیقی از فناوری و استفاده از عملیات بانکی برای تسهیل در امور مشتریان و جلب رضایت آنان است، گفت: وی ادامه داد: پاسخگویی به نیازهای مشتریان در نیمه دوم سال جاری با استفاده از توانمندی های بالای کارشناسان بانک ملت و همکاری با استارتاپ ها و شرکت های فناوری خارج از مجموعه بانک، خدمات مدرن تری را به مشتریان ارائه خواهیم داد. مردم کشور

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص برنامه های آتی بانک ملت برای حمایت از سهام، گفت: سهام بانک ملت یکی از بهترین سهام در صنعت بانکداری است و سابقه و آمار آن گواه این موضوع است و با برنامه ریزی هایی که انجام شد سال و با هدف بهره برداری از فرصت های پیش بینی شده در قوانین جاری کشور، دو مرحله افزایش سرمایه در دستور کار قرار دارد که پس از اخذ مجوزهای لازم عملیاتی می شود.

فرخ نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات به مشتریان با طبقه بندی تسهیلات در سه دسته بدهی های خرد، مصرفی و تجاری گفت: بانک ملت همواره در اعطای تسهیلات برای بدهی های جزئی از جمله ازدواج، زایمان پیشگام بوده است. و مسکن روستایی و علاوه بر آنها با پرداخت تسهیلات سیستمی مانند فارابانک با توجه به عملکرد مشتری به قسمت واقعی جایگاه های فروشگاه تا سقف 7 میلیارد تومان و در قسمت قانونی تا سقف 14 میلیارد تومان می رسد. با توجه به تمرکز فعالیت در بانک ملت، کارکرد آن و وجود توجیهات برای اعطای تسهیلات، طرح‌های مختلفی از جمله شاین، نیس و طرح‌های تشویقی برای مشتریان نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بانک ملت درباره محصول جدید ریالی دیجیتال نیز گفت: ایمن سازی محیط تراکنش، کاهش هزینه ها و افزایش سرعت عملیات از مهمترین اثرات استفاده از ریال دیجیتال است و بانک ملت به عنوان بانک عملیاتی بانک مرکزی در راستای سیاست های کلی کشور، طرح ریال دیجیتال به صورت پایلوت در جزیره کیش با موفقیت عمل کرده است و در آینده نزدیک با سیاست های بانک مرکزی شاهد اجرای این طرح از سوی دولت خواهیم بود. شبکه بانکی

وی رضایتمندی مشتریان، پاسخگویی به درخواست های آنان و ارائه خدمات مورد نیاز آنان را از مهمترین اهداف بانک ملت برشمرد و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این بانک در کسب موفقیت ها، گفت: موفقیت های بانک ملت همواره سزاوار است به برکت با تلاش کارکنان متخصص در امور بانکی، زیرساخت های قوی فناوری اطلاعات به دست آمده و محصولات و خدمات جدید ارائه شده است.

مدیرعامل بانک ملت همچنین در بازدید از نمایشگاه صنعت مالی از غرفه تعدادی از بانک ها، بیمه ها، هلدینگ ها و شرکت های فعال در حوزه بازار سرمایه بازدید و با مدیران آنها گفت و گو کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *