بازیکنان استقلال برای تمدید شرط گذاشتند!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

یکی از موضوعات مهم در خصوص نقل و انتقالات، پایان قرارداد برخی از ستاره های این تیم است. بازیکنانی که از ارکان اصلی موفقیت استقلال در فصل گذشته بودند و برای آبی پوشان فصل آینده در نظر گرفته می شوند، هنوز تمدید نشده اند.

با وجود اینکه اخباری مبنی بر مذاکره رسمی با برخی بازیکنان باتجربه برای تمدید قرارداد شنیده می شود، اما هنوز هیچ اقدام رسمی صورت نگرفته و دلیل اصلی این موضوع نیز پرداخت نشدن مطالبات قبلی است.

بازیکنان استقلال دو فصل است که مبالغ نسبتاً زیادی و حدود 30 تا 40 درصد مبلغ قراردادشان از فصل گذشته بدهکار هستند و می خواهند پول خود را بگیرند.

بررسی های خبرنگار ما حاکی از آن است که اکثر بازیکنان استقلال در شرایطی که با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شده اند، خواسته های دو فصل گذشته خود را خواسته اند. اگرچه مسئولان هلدینگ خلیج فارس به بازیکنان استقلال قول پرداخت پول را در چند روز آینده دادند، اما در حال حاضر تا زمانی که پول به حساب بازیکنان نرود پای میز مذاکره نخواهند نشست.

باید دید در روزهای آینده مذاکرات باشگاه با بازیکنان استقلال برای تمدید قرارداد چگونه پیش می رود و در نهایت چه اتفاقی می افتد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *