«بازی‌گوش بازی‌ساز» منتشر شد | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

«بازی‌ساز بازی‌ساز» نوشته مازن حریری جدیدترین کتاب منتشر شده در حوزه کارآفرینی است. مازن حریری یکی از بزرگترین کارآفرینان و صاحب برندهای معروفی مانند دافی، کامن، آمبرلا، مسویک، کدکس و غیره است و در این کتاب به طور ویژه به هنر و علم برندسازی پرداخته است. خوانندگان را با دنیای جذاب و پیچیده ایجاد و مدیریت برندهای موفق آشنا می کند.

«گوش بازیکن» با نثری روان و ملایم داستان فراز و نشیب زندگی یک تاجر را روایت می کند. او از اینکه صنعت با وجود همه ناکامی‌ها چگونه در اقتصاد ایران حفظ شد، ناامید نشد.

مازن حریری با تکیه بر تجربه گسترده خود در راه اندازی و مدیریت این برندهای موفق، به خوانندگان نشان می دهد که چگونه با نگرش خلاقانه و تفکر استراتژیک، هر چالشی را به فرصت تبدیل کنند و در دنیای پرتلاطم تجارت به موفقیت برسند.

خواندن کتاب «گوش بازی ساز» به همه کسانی که آرزوی کارآفرین شدن را دارند توصیه می شود.

برخی از نویسندگان گفتند: “اکنون شما در اولین سفر خود هستید.” سفر مهم اگر پروازهای قبل و بعد را با هم مقایسه کنید، تفاوت زمین و آسمان را خواهید دید. خدایا چی دیدی شاید آنچه من می گویم اتفاق بیفتد و شما از قبل مهم ترین سفر زندگی خود را در پیش داشته باشید. اگر می خواهید حرف من را تایید کنید باید بگویم که ارزش این سفر را با تمام وجود درک کرده ام. با شروع بیش از صد کسب و کار، اکنون به خوبی می دانم که سفر کارآفرینی می تواند بهترین و ارزشمندترین سفری باشد که یک انسان می تواند طی کند. این کتاب همچنین سوختی است که باید در این سفر داشته باشید تا بتوانید به جلو حرکت کنید.

مازن حریری در «اسباب بازی گیمر» منتشر شده توسط انتشارات نگاه نوین به شما می آموزد که چگونه در دنیای تجارت به یک اسباب بازی ساز موفق تبدیل شوید و با سرگرمی و خلاقیت برندهای قوی و ماندگار بسازید.

برای خرید کتاب “کلیک کنید”

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *