باشگاه پرسپولیس: خواسته‌های AFC را اجرایی می‌کنیم؛ تیم بانوان را تشکیل می‌دهیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رئیس آکادمی پرسپولیس گفت: در تیم های اصلی مشکلی نداریم و دستورالعمل ها را دنبال می کنیم. اکنون طبق قوانین AFC در حال تشکیل تیم بانوان هستیم.

محسن خلیلی در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز اتفاق خیلی خوبی برای ما افتاد و می توانیم بدهی بازیکنان آکادمی را جبران کنیم. جا دارد از مسئولان باشگاه و حامیان مالی برای حمایت از تیم های محبوب تشکر کنم. امیدوارم این اتفاق برای همیشه بیفتد تا بتوانیم آینده باشگاه را بسازیم، زیرا در پنج سال آینده همان بازیکنان تیم های اصلی در لیگ برتر بازی خواهند کرد.

وی در خصوص شرایط آکادمی پرسپولیس گفت: موفقیت در تیم های اصلی نتیجه کار تیمی بود. ما یک برنامه 5 ساله به باشگاه پیشنهاد دادیم و 3 سال از این برنامه گذشته است. امیدوارم به اهدافمان برسیم چون می توانیم به تیم اول کمک کنیم. تنها برنامه ام این است که بازیکنان را آماده کنم تا در آینده دچار مشکل نشویم.

رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس با یادآوری تغییر رویکرد مدیران باشگاه نسبت به آکادمی خاطرنشان کرد: بعد از فشاری که کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون وارد کرد، همه دیدیم که دوستان فوتبال دستورات را اجرا کردند و خوشبختانه دارند نشان می دهند. روز به روز حساسیت بیشتر فلسفه پرسپولیس متفاوت است چرا که از همان روزی که وارد تیم شدیم بحث حرفه ای بودن را در تیم دنبال کردیم و خوشبختانه با تیم های اصلی مشکلی نداریم و طبق قوانین AFC در حال اضافه کردن یک تیم بانوان هستیم. تیم یک تیم.

خلیلی افزود: رسالت آکادمی تغییر تفکر بازیکنان است و خوشبختانه شاهد هستیم که بازیکنان جوان با بزرگسالان تمرین می کنند. بازی با پرسپولیس بزرگسالان سخت است زیرا همه بازیکنان تیم جزو بهترین ها هستند و امیدوارم بازیکنان جوان برای رسیدن به جایگاه مناسب تلاش بیشتری کنند. به امیررضا رفایی تبریک می گویم که توانست به تیم اصلی بزرگسالان راه پیدا کند و بهترین عملکرد خود را در معدود دیداری که با این تیم انجام داد ارائه کرد. امیدوارم بازیکنان جوان از الرافی الگو بگیرند.

وی در خصوص زمین چمن ورزشگاه درواش ور گفت: پیگیر این موضوع هستم و قول دادند قبل از شروع مسابقات زمین چمن را تغییر دهند تا بتوانیم در زمین چمن طبیعی تمرین کنیم. در حال حاضر زمین چمن درواشیور تغییرات زیادی کرده است. خوشحالم که توانستیم یک اتاق فیزیوتراپی ایجاد کنیم. جا دارد از احمد نورالله و مهدی طارمی که تجهیزات فیزیوتراپی را فراهم کردند تشکر کنم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *