بانکداری ویدیویی؛ خدمتی جدید در دسترس تمامی مشتریان بانک ملت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خدمات ویدیو بانکی که برای اولین بار توسط بانک ملت و بر روی بستر سامانه مگابانک ارائه شده است، در دسترس تمامی مشتریان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، ویدئوبانک، خدمات مجازی ضمن حفظ ارتباط انسانی، با هدف افزایش رضایت مشتریان و کاهش مراجعه شخصی به شعبه طراحی و اجرا شد.

بر اساس این گزارش، سرویس ویدیو بانک که مبتنی بر فناوری تماس تصویری زنده است، بستری امن برای ارائه انواع خدمات بانکی فراهم کرده و از این پس تمامی مشتریان اصیل ایرانی می توانند آخرین نسخه مگابانک را نصب یا به روز کنند. را انتخاب کنید و گزینه ویدیو بانک را انتخاب کنید و این سرویس جدید را دریافت کنید.

بر این اساس، این سرویس پرکاربرد که بر اساس نیاز روزانه مشتریان راه اندازی شد، امکان انتقال وجه (ساتنا، پایا و لوکال) را فراهم کرد و یکی از پرکاربردترین خدمات درخواستی مشتریان در مراحل آتی است با هدف پاسخگویی بهینه به نیازهای مشتریان، خدمات قابل ارائه در این بستر توسعه خواهد یافت.

این گزارش حاکی از آن است که برای استفاده از این سرویس، شماره تلفن همراه حساب کاربری مشتری در مگابانک باید با شماره ثبت شده در سامانه مرکزی بانک مطابقت داشته باشد و در زمینه حساب های مشترک، برداشت از حساب و انجام حواله قابل انجام است. فقط برای حساب‌هایی ساخته شده است که ممکن است شرایط «هر کدام را جداگانه بگیرید».

برای مشاهده راهنمای بانکداری تصویری اینجا>> کلیک کنید

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *