با هوش مصنوعی Future You با نسخه ۶۰ ساله خودتان صحبت کنید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیجیاتو: برای اولین بار، افراد می توانند با استفاده از هوش مصنوعی با یک آواتار از چهره آینده خود، با نسخه قدیمی تر خود درباره زندگی و رویاهای خود صحبت کنند. این هوش مصنوعی Future You نام دارد.

برای اولین بار، مردم می توانند با استفاده از هوش مصنوعی با آواتار چهره آینده خود با نسخه قدیمی تر خود درباره زندگی و رویاهای خود صحبت کنند. این هوش مصنوعی Future You نام دارد.

پروژه Future You که توسط محققان آزمایشگاه رسانه MIT و سایر شرکای بین المللی ایجاد شده است، از هوش مصنوعی برای شبیه سازی یک کاربر بین 60 تا 70 سال استفاده می کند. آنها پروژه را در مقاله ای در پایگاه داده arXiv شرح دادند.

کاربران می توانند در مورد موضوعاتی مانند چگونگی دستیابی به آنچه در زندگی می خواهند، باورها و دیدگاه های خود از طریق یک رابط متنی مبتنی بر هوش مصنوعی صحبت کنند. دانشمندان این پروژه می گویند که چنین سیستمی اختراع شده است تا به مردم این احساس را بدهد که به آینده خود متصل هستند.

هال هیرشفیلد، یکی از نویسندگان این مطالعه و پروفسور تصمیم‌گیری رفتاری و روان‌شناسی در UCLA، می‌گوید که توانایی دریافت مشاوره از خود بزرگ‌تر به جای یک چت ربات عمومی مبتنی بر هوش مصنوعی، باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به آینده داشته باشید. وی در بیانیه ای گفت:

اجزای تعاملی و واضح پلتفرم هوش مصنوعی به کاربر یک نقطه تماس می دهد و از آنچه می تواند منجر به پریشانی و اضطراب روانی شود جلوگیری می کند. [در عوض]این تعامل را ملموس تر و سازنده تر می کند.»

اولین جزء Future You یک قالب تولید تصویر به نام StyleClip است. پس از اینکه کاربر یک عکس سلفی از صورت خود آپلود کرد، سیستم از مدل های پیری برای پیش بینی ظاهر کاربر در سن 60 سالگی استفاده می کند و اجزای پیری مانند چین و چروک و موهای خاکستری را اضافه می کند.

داده های آموزشی برای سرویس Future You از اطلاعات ارائه شده توسط کاربر هنگام پرسیدن و پاسخ به سؤالات در مورد موضوعاتی مانند وضعیت فعلی زندگی، اهداف و علایق آینده او به دست می آید.

این پاسخ ها توسط سرویس GPT نسخه 3.5 ChatGPT دریافت می شود و ساختاری را ایجاد می کند که محققان آن را “حافظه آینده” می نامند. بر اساس این اطلاعات، سرویس Future You پیش بینی های مربوط به آینده کاربر را بر اساس داده های تجربیات زندگی دیگران و حدس زدن آینده کاربر ترکیب می کند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *