با Friend آشنا شوید؛ گردنبند مجهز به هوش مصنوعی که با شما حرف می‌زند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تاکنون چندین دستگاه پوشیدنی مانند Rabbit R1 و AI Pin معرفی شده اند که می خواستند فناوری هوش مصنوعی را به روشی جدید برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند، اما هر دو پروژه تا حد زیادی شکست خورده اند. اکنون آویز جدیدی به نام Friend معرفی شده است که از قابلیت های هوش مصنوعی بهره می برد.

یک بادی یک گردنبند هوش مصنوعی است که می تواند فردی را که آن را به عنوان یک همراه شخصی می پوشد حمایت یا تشویق کند. دوست از طریق بلوتوث به گوشی کاربر متصل می شود و دائماً به تمام تعاملات اطراف او گوش می دهد.

دوست آویز هوش مصنوعی

سپس با فشردن دکمه روی آویز، کاربر می تواند با یکی از دوستانش صحبت کند و پاسخ او را به صورت پیام در آیفون دریافت کند. دوست همچنین می تواند پیام هایی در مورد کاری که کاربر انجام می دهد ارسال کند. برای تماشای ویدیوی معرفی این دستگاه به این لینک در یوتیوب بروید.

شرکت سازنده Friend ادعا می‌کند که تمام «حافظه‌های» آن روی آویز ذخیره می‌شود و هیچ اطلاعاتی به سرورهای ابری ارسال نمی‌شود. Avi Schiffman، خالق این محصول، در وبلاگ خود می گوید که Friend محصولی است “برای نشان دادن اینکه مردم چقدر تنها هستند.”

او همچنین در مصاحبه ای با The Verge گفت که Friend برای حمایت، نظر دادن و تشویق ایده های کاربران طراحی شده است. او می گوید:

“این دستگاه می تواند یک همراه خوب برای طوفان فکری باشد.”

منبع: دیجیاتو

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *