بختیاری‌زاده: اخراج نکونام راحت‌ترین کار است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سهراب بختیاری زاده در حاشیه فصل پیشکسوتان با خبرنگاران گفت و گو کرد و صحبت هایش را درباره کیفیت لیگ برتر اینگونه آغاز کرد: شروع لیگ خوب نبود. نام فوتبال ایران در آسیا و بازیکنان ما لژیونر هستند. انتظار بیشتر در مورد سخت افزار است تا تیم ها بتوانند در استادیوم های حرفه ای خود بازی کنند. این ساده ترین است و در سراسر جهان رخ می دهد. اما استقلال در قزوین بازی می کند و پرسپولیس در اراک و سپاهان هم همین شرایط را دارد. امیدوارم هر چه زودتر این وضعیت بهتر شود.

سپس به انتقاد جواد نکونام و استفاده از هشتگ اخراج اینگونه پاسخ داد: اخراج همیشه ساده ترین راه حل است که من آن را دوست ندارم. اخراج راه حلی است که من در این سه هفته از استقلال دیدم، چه به مربی و چه به مدیر فنی انتقادات منصفانه نبود. در برخی زمینه ها، استقلال باید برای رفع نقاط ضعف بهتر عمل کند.

وی ادامه داد: چیزی که من از استقلال دیدم فشار روحی و روانی منفی بود که از ابتدای لیگ روی بازیکنان و کادر فنی بود و می گفتند تو همه چیز داری و باید تحمل کنی. نتیجه هم عصبانی شدن کادر فنی تیم، فشار عصبی روی بازیکنان و… به طوری که آرامشی در تیم وجود ندارد و رفع ضعف های فنی سخت می شود. در این شرایط فوتبال بازی کردن سخت است. استقلال ابتدا باید خشم را از خود دور کند. فکر می کنم این به مدیریت باشگاه بستگی دارد که به کادر فنی اطمینان دهد. برخی رسانه های دوستدار آبی باید انرژی مثبت بدهند. ما باید پیام مثبتی به توده ها بدهیم.

بختازی زاده همچنین تایید کرد: من شخصا به ثبات اعتقاد دارم. منطقی نیست که استقلال در سه فصل با 4 مربی کار کند. گواد نکونام باید نقاط ضعفی داشته باشد اما منطقی است که به این تیم آرامش بدهیم تا در این شرایط بهتر فوتبال بازی کنند.

2053333

مدافع سابق استقلال و ملی پوشان درباره وعده قهرمانی جواد نکونام در سال دوم گفت: ندیدم که قول قهرمانی بدهد. کادر فنی استقلال در این مصاحبه اعلام کرد که تلاش می کند تا آخرین لحظه در مسابقات بماند. اینکه مربی قول قهرمانی بدهد اشتباه است. بهترین کار این است که گروه متعهد شود برای یک قهرمان زندگی کند، برای قهرمانی تلاش کند و مانند یک قهرمان فکر کند. استقلالی ها هم سال گذشته نمایش فوق العاده ای داشتند و تا اینجای کار با توجه به نکاتی که گفتم می توانند آن را برگردانند و به همان تیم جنگنده سال گذشته تبدیل شوند.

بختیاری زاده در پاسخ به این سوال که آیا یکی از دلایل ناراحتی هواداران استقلال نحوه بازی استقلال است یا خیر؟ سرمربی نفت آباد فصل گذشته گفت: این سوال زمان می برد و نیاز به توضیح زیادی دارد. هر کدام از ما به فوتبال خاصی اعتقاد داریم. من با حرف برخی رسانه ها که می گویند استقلال خوب بازی نکرد و فقط در فصل قبل نتیجه گرفت، موافق نیستم. ایمان من برای فوتبال زیبا چیز دیگری است. هر فوتبالی می تواند زیبا باشد اگر هماهنگ اجرا شود. هر نوع فوتبالی که بازیکنان در آن ایده های مربی را به بهترین نحو و هماهنگ اجرا کنند و به نتیجه برسند، به نظر من زیباست. حالا این فوتبال می تواند منچسترسیتی و گواردیولا یا سیمئونه و اتلتیکو باشد. این بحث طولانی است

وی ادامه داد: اما آنچه من وظیفه خود می دانم این است که صراحتاً منطق می گوید ما باید صبور باشیم و باید به جواد و کارمندانش فرصت بیشتری برای کار بدهیم. نتیجه گرفتن در فوتبال خیلی خوب است اما گاهی همه شرایط برای قهرمان شدن را دارید اما نتیجه نمی گیرید.
بختیاری زاده در پایان درباره لیست تیم ملی صحبت کرد و سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: هیچ لیست تیم ملی در دنیا وجود ندارد که منتقد نداشته باشد. باید به نظرات کادر فنی احترام گذاشت. در هفته های دیگر این بازیکنان باید سعی کنند آقای قلعه نویی را دعوت کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *