بدترین نوع ویروس فیفا: پای الیوت شکست!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

الیوت در تعطیلات بازی های ملی در شهریورماه برای شرکت در تمرین تیم زیر 21 سال انگلیس دعوت شد، اما به دلیل مصدومیتی که در تمرین این تیم متحمل شد، نتوانست به حضور در اردوی این تیم ادامه دهد و به زودی گروهی از بازیکنان این تیم را ترک کردند.

در ابتدا مشخص نبود که مشکل این بازیکن چیست و چقدر جدی است، اما روزنامه انگلیسی تایمز گزارش داد که ارزیابی های پزشکی بیشتر نشان می دهد که هافبک از ناحیه پا دچار شکستگی شده است و حداقل می تواند بازی کند. او تا پایان مهرماه به میادین باز نمی گردد و با تیم لیورپول حضور نخواهد داشت.

این بازیکن بسیار امیدوار بود که شرایط برای او در این فصل با هدایت آرنه شلات به گونه ای دیگر پیش برود و از یک بازیکن ذخیره درخشان به یک بازیکن ثابت در ترکیب اصلی لیورپول تبدیل شود، اما این مصدومیت شرایط را برای او سخت تر خواهد کرد. . او باید دوباره تلاش کند تا به اوج خود بازگردد.

لیورپول اکنون نگران پیشرفت و مدت زمان درمان مصدومیت این بازیکن است و در عین حال وضعیت الکسیس مک آلیستر که در دیدار تیم ملی آرژانتین مقابل آرژانتین به دلیل مصدومیت در زمین حضور نداشت را زیر نظر دارد. تیم ملی کلمبیا

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *