بررسی دقیق پوکو X6 پرو شیائومی؛ همه‌فن‌حریف و اقتصادی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

یکی از محصولات میان رده جذاب و خاص تولید شده توسط شیائومی Poco X6 Pro نام دارد. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند کاربردی و جذاب، دستگاهی قدرتمند و باکیفیت است و از طراحی محکم و اسپرت بهره می برد.

دارای ویژگی هایی است که هر مشتری را به خرید آن رغبت می کند. از ویژگی های این محصول می توان به صفحه نمایش با کیفیت، رم 12 گیگابایتی، جدیدترین نوع حافظه داخلی، باتری با شارژدهی عالی و چیپ قدرتمند اشاره کرد. برای ارزیابی دقیق ویژگی های این محصول در این مقاله با ما همراه باشید.

Poco X6 Pro; میان رده و ارزش ثابت

قبل از آشنایی با پوکو ایکس 6 پرو، ابتدا نگاهی به آن بیندازیم. باید بگوییم که محصولات پوکو از برند شیائومی همیشه کیفیت بالایی دارند و مشتریان را شگفت زده می کنند. در واقع محصولات سری Poco X را باید به عنوان تلفن های همراه بازی مقرون به صرفه شناخت.

این محصولات علاوه بر قیمت مناسب، معمولا طراحی خوبی نیز دارند. در سری ششم این گوشی موبایل می توانید انواع بازی های جدید و بروز را بدون نگرانی از تمام شدن باتری یا داغ شدن بیش از حد آن انجام دهید. با صفحه نمایش جذاب این دستگاه می توانید فیلم های مختلف را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

طراحی اسپرت و با کیفیت بالا؛ یک ویژگی مهم در X6 Pro

برای بررسی دقیق پوکو ایکس 6 پرو، بهتر است در قدم اول طراحی این موبایل را ارزیابی کنید. طراحی در گوشی های هوشمند بسیار مهم است زیرا مشتریان را جذب یا دفع می کند. گوشی هوشمند Poco X6 Pro از طراحی اسپرت برای بدنه خود بهره می برد.

شیائومی برای اینکه این محصول را بیشتر شبیه یک دستگاه بازی کند، از طراحی های خاص و اسپرت در آن استفاده کرده است. همچنین برای سبکتر شدن وزن آن از پلیمر سیلیکونی و پلاستیک در کنار هم استفاده شده و مقاومت بدنه آن در برابر ضربه عالی است.

ویژگی ها و مشخصات Poco X 6 Pro

قبل از مراجعه به فروشگاه و سفارش گوشی موبایل پوکو ایکس 6 پرو، بهتر است ویژگی ها و مشخصات فنی دقیق آن را مطالعه کنید. رتبه سخت افزاری این تلفن همراه به شما کمک می کند تا ارزش خرید آن را برای خود تعیین کنید. مشخصات این دستگاه به شرح زیر می باشد.

وجود صفحه نمایش AMOLED با کیفیت در Poco X 6 Pro

اولین و مهمترین ویژگی پوکو ایکس 6 پرو، نمایشگر باکیفیت جدید است. صفحه نمایش برای گیمرها و کاربران حرفه ای بسیار حائز اهمیت است و هر چه رزولوشن بالاتر باشد تصاویر دقیق تری خواهند داشت.

شیائومی در این محصول از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و رزولوشن 1220 در 2712 پیکسل استفاده کرده است. همچنین دارای روشنایی 1800 نیت است و از فناوری Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می کند. با کمک این صفحه نمایش می توانید حدود 68 میلیون رنگ را مستقیماً مشاهده کنید.

استفاده از بهترین تراشه Mediatek در Poco

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به عنوان مهم ترین دلیل خرید پوکو ایکس 6 پرو ذکر کرد، استفاده از تراشه ای جدید و قدرتمند است. اگر می خواهید یک گوشی هوشمند گیمینگ قدرتمند بخرید، این محصول انتخاب خوبی برای شماست.

زیرا از تراشه جدید Mediatek Dimensity 8300 Ultra با فناوری 4 نانومتری استفاده می کند. 8 پردازنده این دستگاه ظرفیت پردازش سیگنال بالایی دارند و برای هر کاری مناسب هستند. علاوه بر این تراشه، شیائومی از یک پردازنده گرافیکی به نام Mali-G615 برای اجرای گرافیک سنگین بازی با بهترین کیفیت و دقت استفاده کرده است.

12 گیگابایت رم و سریعترین فضای ذخیره سازی در Poco X 6 Pro

علاوه بر چیپست، اندازه رم و سرعت فضای ذخیره سازی نیز باید در موبایل های مناسب برای بازی برای شما مهم باشد. این اهمیت شیائومی را بر آن داشت تا سرعت رم 12 گیگابایتی Poco X6 Pro خود را افزایش دهد. البته اگر به آن نیاز ندارید، می توانید رم 8 را هم پیدا کنید.

حافظه ذخیره سازی این دستگاه 256 و 512 گیگابایت و از نوع UFS 4.0 می باشد. این نوع حافظه داخلی جدیدترین در کلاس خود است و سرعت بسیار خوبی برای انتقال اطلاعات و اجرای فایل دارد.

وجود دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی در پوکو

پس از تمام این موارد، باید به سراغ دوربین Poco X6 Pro برویم. علاوه بر تراشه، دوربین نیز برای کاربران مهم است و باید بتوانند با کمک آن عکس های خاصی بگیرند. دوربین سه گانه این دستگاه از سنسورهای عریض، فوق عریض و ماکرو تشکیل شده است.

این سنسورها به ترتیب دارای رزولوشن 64، 8 و 2 مگاپیکسل هستند و می توانید از آنها برای ضبط ویدیوهای 4K استفاده کنید. دوربین سلفی این دستگاه نیز 16 مگاپیکسلی است که تنها برای فیلم برداری 1080p در 60 فریم می توان از آن استفاده کرد.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قدرت شارژ 67 وات در پوکو

برای هر تلفن همراه، باتری عامل مهمی در تعیین ارزش خرید است. با خرید پوکو ایکس 6 پرو می توانید از باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کنید. این باتری غیرقابل تعویض توسط کاربر بوده و با کمک پورت USB-C 2.0 شارژ می شود.

شارژری که شیائومی در کنار این دستگاه قرار داده است از نوع 67 وات بوده و قادر است باتری را از 0 تا 100 درصد در مدت 45 دقیقه به طور کامل شارژ کند. اگر قابلیت شارژ بی سیم در این موبایل وجود داشته باشد، می توانیم آن را به عنوان کاربردی ترین گوشی میان رده بدانیم.

Poco X6 Pro را از کجا بخریم؟

سوال اینجاست که کدام فروشگاه مدل های Poco X6 Pro را با قیمت مناسب به فروش می رساند؟ فروشگاه اینترنتی دیجی کالا قطعا بهترین انتخاب برای شماست. دیجی کالا را باید بزرگترین مرکز آنلاین دستگاه های دیجیتال در نظر گرفت. شما می توانید رنگ های مختلف، فضای ذخیره سازی و رم این موبایل را با قیمتی عالی از دیجی کالا سفارش دهید.

نتیجه

محصول تولید شده توسط شیائومی که برای بازی و کارهای سنگین مناسب است Poco X6 Pro نام دارد. سری محصولات پوکو شیائومی محصولاتی هستند که به لطف سخت افزار قدرتمند خود همواره عملکرد بهتری نسبت به سایر محصولات هم رده خود دارند.

در Poco X6 Pro شاهد نمایشگری بسیار باکیفیت با وضوح بالا و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز هستیم. چیپست آن مدیاتک است و از 8 هسته پردازشی قدرتمند بهره می برد. دیجی کالا انواع مدل های این موبایل را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *