برف سنگین راه دسترسی ۱۶ روستا در خلخال را مسدود کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل زمینی شهرستان خلخال گفت: به دلیل بارش شدید برف راه های ارتباطی 16 روستای این شهرستان بسته شده و تردد خودروها در جاده های بین شهرها نیز به کندی انجام می شود.

عباس حقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل زمینی شهرستان خلخال گفت: بارش سنگین برف که از اواخر وقت سه شنبه در تمامی راه های ارتباطی این شهرستان آغاز شده بود هم اکنون با شدت بیشتری ادامه دارد و تردد از محورهای کوهستانی خلخال فقط انجام می شود. با زنجیر چرخ امکان پذیر است .

وی افزود: عملیات برف روبی در تمامی محورها با حضور اکیپ های راهداری در حال انجام است و ساکنان شهرستان اعم از مسافران و رانندگان برای بررسی وضعیت جوی و جاده ای به مسیر خود ادامه دهند.

حقی گفت: تمامی راه های اصلی و فرعی در محور شاهرود باز است و تنها در روستاهای مجولان، القاش، شاملوگبین، گندم آباد، کهل، کهل دشت، دشت اندر، شیخ علی لیر، میانرودان، تیل و دیمیلده راه وجود دارد. . ممنوع.

رئیس اداره راهداری و اداره حمل ونقل زمینی خلخال ادامه داد: در قسمت مرکزی راه منتهی به روستاهای فراجرد، خانقاه فراجرد، غفورآباد، کلار و آگبلگ قطع است و تلاش راهداران برای بازگشایی ادامه دارد. جاده های با اولویت بازگشایی راه های اصلی و سپس بازگشایی راه های روستایی.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *