بسته پیشنهادی مدیر برنامه رامین رضاییان برای سپاهان/ لیموچی و حردانی را می‌آورم، رامین را به استقلال بدهید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: علاوه بر مدیران باشگاه استقلال، رامین رضاییان نیز به انتقال او علاقه مند است.

خبر مذاکره رامین رضاییان با استقلال را تایید کردیم اما طرفین هنوز به توافق نهایی نرسیده اند زیرا مدیران باشگاه سپاهان باید مجوز جدایی این مدافع راست گلزن را صادر کنند. در همین راستا مدیر برنامه های رضائیان پیشنهاد جالبی به مدیران اصفهانی برای انجام این انتقال داد.

ایجنت مذکور که مدیر برنامه های مهدی لیموچی و صالح حردانی نیز هست، به بازیکنان سیباهی قول داده در صورت جدایی از رامین، این دو بازیکن را به نقش جهانیان برساند. لیموچی گزینه نقل و انتقالاتی برای سیبحانی محسوب می شود که علاقه مند به پوشیدن پیراهن پرسپولیس است اما ممکن است نفوذ مدیر برنامه های او همه چیز را تغییر دهد. حردانی علاوه بر این، مدافع راست تیم ملی نیز هست و در صورت حضور در استقلال با توجه به حضور رضاییان از جمع آبی پوشان جدا می شود و می تواند گزینه ایده آلی برای تصاحب جناح راست زردپوشان باشد. به این ترتیب هر سه مشتری آقای عامل از نظر مالی و هنری خوشحال می شوند!

یادتان باشد هفته گذشته از مشکلاتی که رامین با برخی از هم تیمی هایش در سپاهان به وجود آورد نوشتیم که باعث شد ژوزه مورائس با وجود اعتقاد به توانایی های فنی بالای این مدافع باتجربه با مشکلی برای جدایی اش مواجه نشود. پس اگر تکه های این پازل به هم برسند، یاغی جدیدی به فوتبال ایران اضافه می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *