بلژیک برای بردن امباپه چند میلیون پول می‌دهد!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تیم ملی بلژیک امشب در دوسلدورف با غلبه بر فرانسه و کیلیان امباپه به دنبال راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی اروپا است. این یک انتقام بزرگ برای شکست آنها در نیمه نهایی جام جهانی 2018 (0-1) خواهد بود. اما علاوه بر شهرت و افتخار، پاداشی در حدود 4.3 میلیون یورو نیز برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی در نظر گرفته شده است.

بازیکنان مطرح این تیم مانند کاپیتان کوین دی بروین، قبل از شروع مسابقات، این مبلغ را با فدراسیون بلژیک مذاکره کردند و آن را بین تیم متشکل از 25 بازیکن تقسیم کردند. میانگین 172000 یورو برای هر بازیکن.

2049265

شیاطین سرخ در صورت کسب عنوان قهرمانی اروپا، هر کدام 435 هزار یورو دیگر دریافت خواهند کرد. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، ابتدا بلژیک باید از شر امباپه فرانسوی خلاص شود.

دومینیکو تدسکو سرمربی بلژیک در مورد این دیدار گفت: ما باید با اعتماد به نفس زیادی شروع کنیم و به خودمان ایمان داشته باشیم. ما باید بهترین کارمان را انجام دهیم و این کار را انجام خواهیم داد. ما باید تمام توان خود را برای 90، 120 دقیقه یا بیشتر در زمین بگذاریم. این تیم واقعاً می خواهد صعود کند. ما برای هر سناریویی آماده خواهیم بود.”

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *