بهترین گوشی‌های موبایل بازار ایران [مهر۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

برای خرید گوشی موبایل در بازار ایران محصولات مختلفی پیش روی شماست. باید ببینید بودجه شما چقدر است و سپس بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. برای خرید گوشی های مختلف می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند اسنپ استور مراجعه کنید و گوشی هوشمند خود را انتخاب کرده و با مقایسه قیمت ها و امکانات آن را هوشمندانه خریداری کنید. استفاده از فیلتر قیمت بهترین راه برای تهیه لیستی است که تصمیم گیری را برای شما آسان تر می کند. در ادامه این مقاله بهترین گوشی های موبایل بازار ایران در رده های قیمتی مختلف را برای شما خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

گوشی های 5 تا 10 میلیون تومانی

با بودجه ای از 5 تا حدود 10 میلیون تومان امکان خرید انواع گوشی وجود دارد. خوب! شما نمی توانید از چنین گوشی هایی انتظار عملکردهای متفاوت یا طراحی بسیار خلاقانه داشته باشید، اما آنها کار شما را انجام می دهند و اساساً تمام نیازهای تلفن شما را برآورده می کنند. گوشی هایی در این رنج قیمت معمولا بدنه پلاستیکی دارند و دوربین آن ها کاملا قابل قبول است. از آنجایی که در چنین مواقعی نباید انتظار ویژگی های غیرعادی داشته باشید، بهتر است به نکات کلیدی و شاخص هایی مانند شارژ مناسب توجه کنید. از جمله گوشی های کاربردی و باکیفیت موجود در بازار که قیمت آنها بین 5 تا 10 میلیون است باید به موارد زیر اشاره کرد:

سامسونگ A05;

شیائومی ردمی A3;

سامسونگ A05s;

Motorola Moto G24;

شیائومی پوکو M5s;

سامسونگ A15 4G;

گوشی موتورولا موتو جی 54.

گوشی های 10 تا 15 میلیون تومانی

در این رنج قیمت، رنگ و کیفیت تصویر گوشی ها کمی بهتر از رده قبلی است. بدنه آنها قوی تر است و در برخی موارد به جای پلاستیک از فلز استفاده می شود. حسگر اثر انگشت در گوشی های این رده قیمتی کیفیت بهتری دارد و در قسمت هایی مانند اسپیکر تقویت شده است. به اقلام زیر که در این بازه قیمتی محبوب هستند نگاهی بیندازید:

A25، آنر مجیک 5 لایت؛

شیائومی ردمی نوت 13;

سامسونگ A35;

Xiaomi Note 13 Pro 4G.

گوشی های 15 تا 20 میلیون تومانی

گوشی هایی با این قیمت کیفیت نسبتا خوبی دارند. باید ویژگی های خلاقانه تری را در طراحی و ساخت آن مشاهده کنید. به عنوان مثال، وضوح رنگ بسیار خوب است و سنسور اثر انگشت بسیار سریع و دقیق است. این گوشی ها باتری های قدرتمندی دارند و دارای سنسورهایی مانند ضد لرزش و زوم اپتیکال دوربین هستند. عملکرد و سرعت شارژ باتری گوشی در این بازه قیمتی کافی و مناسب است. قدرت پردازشی اینگونه گوشی ها بالاست و برای کاربری که به صورت نیمه حرفه ای از گوشی استفاده می کند گزینه های خوبی خواهد بود. در میان گوشی های موجود در بازار با این ویژگی به موارد زیر توجه کنید:

سامسونگ A55

شیائومی پوکو ایکس 6 پرو

گوشی ها بین 20 تا 40 میلیون تومان است

گوشی های این دسته کیفیت بسیار خوبی دارند. علاوه بر داشتن تمامی ویژگی های اولیه یک موبایل خوب، ویژگی های جذاب و ویژه ای نیز به آن اضافه شده است. در این سطح از گوشی های موجود در بازار، لازم نیست نگران کیفیت دوربین، شارژ، قدرت پردازش و سنسورها باشید. حال باید به دنبال امکانات اضافی و ویژگی های طراحی جذاب در آن باشید. بدنه های زیبا و شیک، دوربین های شفاف و قدرتمند، حافظه بیشتر و سنسورهای بی عیب و نقص از ویژگی های جذاب این گوشی ها هستند. از جمله گوشی هایی که در این رده قیمتی قابل خرید هستند و می توانید با مراجعه به فروشگاه اسنپ آن ها را تهیه کنید، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

شیائومی 13 تی

سامسونگ S23 FE

موتورولا اج 50 پرو

گوشی های 40 تا 60 میلیون تومانی

در گوشی های بالای 40 میلیون تومان محصولات مختلفی در بازار دیده می شود. این گوشی ها علاوه بر ویژگی های باکیفیت و جذاب، دارای رابط کاربری خاص و متفاوتی نیز هستند. طراحی این گوشی های موبایل بسیار شیک و زیباست. خرید گوشی با این قیمت‌ها باعث می‌شود از کیفیت اولیه آن احساس راحتی کنید. اگر از علاقه مندان به استفاده حرفه ای از گوشی هستید و یا می خواهید با آخرین تکنولوژی های روز دنیا همراه باشید، گوشی های زیر رضایت شما را جلب خواهند کرد. در عین حال سبک هستند و باتری ها و پردازنده های بسیار قدرتمندی دارند. اگر قصد خرید گوشی موبایل پریمیوم اسنپ در این رنج قیمت را دارید موارد زیر را به خاطر بسپارید:

شیائومی 13 تی پرو

پیکسل 8

OnePlus 12r

اپل آیفون 13

موتورولا اج 50 اولترا

سامسونگ S24

گوشی های بالای 60 میلیون تومان

اگر بودجه خرید چنین گوشی هایی را دارید، باید بدانید که با محصولات کاملا متفاوتی سر و کار دارید. برخی از این گوشی ها دارای ویژگی های جذابی مانند تاشو هستند. بهترین گوشی های اپل و سامسونگ در این رنج قیمت به فروش می رسند. این گوشی ها علاوه بر داشتن ویژگی هایی مانند پنل AMOLED با وضوح +WQHD و وضوح رنگ عالی، نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز، روشنایی بالای صفحه، حاشیه های بسیار کوچک صفحه نمایش و HDR10+، به شارژرهای بسیار سریع و قدرتمند نیز مجهز هستند. در این گوشی ها باید ویژگی هایی مانند شارژ معکوس، شارژ بی سیم و مغناطیسی را مشاهده کنید. سنسورهای دوربین در این گوشی ها بسیار قدرتمند هستند و دوربین هایی با عملکرد عالی دارند. نیازی به تعیین کیفیت صدای دستگاه نیست.

اگر قصد خرید چنین گوشی هایی را دارید باید به نکات زیر توجه کنید:

سامسونگ اس 24 اولترا

آیفون 13 پرو مکس

شیائومی 14 اولترا

اخبار مربوط به تاریخچه تلفن های اپل و چنین موضوعات حاشیه ای در مورد بازار تلفن همراه تأثیرات بسیار مستقیمی بر قیمت ها و عرضه / تقاضا دارد. بازار داخلی تلفن همراه دائما در حال سوختن است. با این حال، بسیاری خرید گوشی های پرچمدار را یک سرمایه گذاری می دانند و معتقدند صرف هزینه برای خرید جدیدترین مدل های گوشی های اپل و سامسونگ ارزشش را دارد.

در پایان

خوشبختانه تنوع خوبی بر بازار تلفن همراه حاکم است. تقریباً با هر بودجه ای، می توانید گوشی هوشمندی تهیه کنید که شما را آنلاین کند، تماس برقرار کند، دوربین داشته باشد و سایر موارد اولیه. اگر می‌خواهید بیشتر هزینه کنید و گوشی‌هایی با ویژگی‌های بالاتر بخرید، آزادی انتخاب دارید و می‌توانید سراغ برندهایی مانند اپل و سامسونگ بروید. حتی برند شیائومی هم گزینه های خوبی برای شما دارد. برای دریافت بهترین و پیشرفته ترین گوشی های دنیا، انتخاب شما به دو برند سامسونگ و اپل محدود می شود. طبیعتا شیائومی نیز با مدل هایی در این زمینه سعی در رقابت با دو برند دیگر دارد. ظاهراً در این سالهای فعالیت او نیز به سرعت پیشرفت کرد. انتخاب شما چیست؟ چه گوشی ای خواهید خرید؟

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *