به زودی متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح اجرا می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده، حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخت شده و دوبرابر شده است و درصد حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح به زودی اعمال و حقوق آنها احیا و تکمیل خواهد شد.

ابراهیم رضایی با اشاره به جزئیات جلسه – کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی – با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و … برگزار شد. مقامات وزارت دفاع در این وزارتخانه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دیدار امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای این وزارتخانه ارائه کرد و به تنوع و گستردگی فعالیت های وزارت دفاع از جمله در حوزه های دفاعی اشاره کرد. . وی تاکید کرد: کار اساسی و گام اساسی وزارت دفاع در دولت سیزدهم قرار دادن این وزارتخانه در مسیر راهبردهای کلان کشور است.

رضایی افزود: وزیر دفاع همچنین به دستاوردهای این وزارتخانه از جمله رشد چهار برابری صادرات اشاره کرد. همچنین درباره نقاط ضعف رژیم صهیونیستی گفته شد که رژیم صهیونیستی با این همه هزینه نتوانست پدافند هوایی خود را تکمیل کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی افزود: سایر مسئولان وزارت دفاع نیز گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در سه سال گذشته و در دولت شهید رئیسی از شهریور 1400 تا تیرماه ارائه کردند. . در سال جاری صادرات محصولات نظامی 5.5 برابر و همکاری با شرکت های بخش خصوصی 6.4 برابر شده است.

وی بیان کرد: بر اساس این گزارش، حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح نیز دو برابر شده است و به زودی تعدیل حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح و احیاء و تکمیل حقوق آنها آغاز می شود.

وی گفت: در این جلسه عنوان شد که میزان فروش سازمان صنایع دفاع در سال 1402 نسبت به سال 1400 دو برابر افزایش یافته و قرار است امسال نیز افزایش یابد. همچنین گزارشی از توسعه محصولات، فناوری ها، زیرساخت ها و بومی سازی قطعات در مجموعه وزارت دفاع ارائه شد.

رضایی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حمایت خود را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد تا انشاالله این نیروها به بالاترین سطح بازدارندگی برسند و بیشترین توان دفاعی و دفاعی را تولید کنند. اقتدار برای مردم ایران کشور تا حد امکان شورای اسلامی منتظر اجرای کامل قانون برنامه هفتم توسعه از سوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

از نمایشگاه دستاوردهای تحقیقات دفاعی سازمان صنایع دفاع بازدید کنید

سخنگوی رسمی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین به بازدید اعضای این کمیسیون از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفاعی سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه بیشتر بیش از 400 نفر شرکت می کنند محصولات دفاعی به نمایش گذاشته شد که محصولاتی هستند که از طریق و از مسیر تحقیقات دفاعی تولید می شوند و از سال 1400 تا 1402 تولید می شوند و کلیه محصولات نظامی در زمینه های مختلف تولید می شوند.

به گفته وی، در این نمایشگاه خودروهای تاکتیکی سبک و سنگین، انواع سلاح و مهمات، سامانه های تهاجمی و پدافندی، توپ، جلیقه ضد گلوله، موشک، انواع موشک، سامانه های تسلیحاتی، گلوله، مین، بمب های هدایت شونده، نارنجک، … هد تجهیزات نظامی، فرستنده، گیرنده و هواپیماهای بدون سرنشین در 6 گروه صنعتی نمایش داده می شود.

رضایی در پایان تاکید کرد: این نمایشگاه جلوه ای از پیشرفت های کشور در حوزه صنایع دفاعی است که مورد تجلیل اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *