بوکسور جوان ملایری که در حین برگزاری مسابقات دچار ضربه مغزی شده بود، درگذشت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: یاسین مساخنی بوکسور مالیری که ابتدای هفته جاری در کما بود صبح – درگذشت.

یاسین موسی خانی بوکسور جوان ملیری که روز یکشنبه در جریان مسابقات انتخابی فرمانداری دچار ضربه مغزی شد و پس از بستری شدن در بیمارستان و انجام عمل جراحی به کما رفت، صبح – درگذشت.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استانداری همدان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم با اعلام خبر این مصدومیت دردناک اظهار داشت: این بوکسور نوجوان پس از تصادف بلافاصله به بیمارستان البعثه منتقل و از ناحیه دست تحت عمل جراحی قرار گرفت. یک کادر مجرب .

علی صافی زاده افزود: مرحوم موسی خانی در بخش LCU بیمارستان البعثه تحت مراقبت های ویژه قرار داشت، اما صبح – با وجود پیگیری های تیم پزشکی و کادر درمانی؛ وی در بیمارستان البعث تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت. وی پس از چند روز مراقبت های ویژه در بخش آی سی یو در سن 17 سالگی درگذشت.

وی ضمن تسلیت به خانواده این ورزشکار سرافراز و جامعه ورزش استان به ویژه خانواده بوکس گفت: حوادث روز حادثه را با دقت و وسواس دنبال خواهیم کرد.

با وجود اینکه رئیس شورای منطقه بوکس در مصاحبه ای اعلام کرد که تمامی شرایط استاندارد برگزاری مسابقه از جمله حضور پزشک، آمبولانس و داور مجرب در روز مسابقه قانونی است، اما مقدمات برگزاری این مسابقه فراهم شده است. اما اخبار رسیده به خبرنگار تسنیم حاکی از عدم حضور پزشک در حوالی سالن مسابقه و عدم تسلط داور بر قوانین و عدم جلوگیری از حریف است . بوکسور اشتباه می زند و مسابقه را قطع نمی کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *