بی‌خبری از کودک ۹ ساله با گذشت یک هفته از ناپدید شدن در کوه‌های نیکشهر

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: امیر حمزه فولادی اهل روستای توک در چهار کیلومتری روستای میتسنگ نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان پسری است که حدود یک هفته است مفقود شده است.

کودخدا نورمحمد فولادی از معتمدین بخشدار اهوران و روستای کیهیری نکاشهر گفت: امیرحمزه از روز یکشنبه پس از تعطیلی مدرسه علمیه به همراه یکی از دوستانش از روستای توک متسنگ به روستای همجوار نقل مکان کرد. الکهیری بدون اطلاع خانواده از کوهستان گذشت و گفت که شخص دیگری به راه خود ادامه داده و به روستا رسیده است و هیچ خبری نیست در مورد او هنوز

وی به گرمای بیش از 50 درجه که منجر به تعطیلی ادارات سیستان و بلوچستان و کمبود آب و غذا در کوه شد اشاره کرد و افزود: پس از چند روز نیروهای هلال احمر برای جست و جو به این کوه اعزام شدند. منطقه و تلاش می کنند، اما هیچ امکاناتی مانند سگ هایی که به این کار آموزش ندیده اند یا هلیکوپتر دارد وجود ندارد و تا این لحظه تمام مراحل به نتیجه نرسیده و هنوز اثری از امیر حمزه کوچولو نیست.

کخدودا نورمحمد ادامه داد: مردم منطقه اهوران با وجود گذشت 6 روز از این حادثه ناگوار از مسئولان درخواست کمک به نیروهای دولتی و مردم را دارند و انتظار دارند در نیکشهر به جستجوی این کودک گمشده بپردازند. در اسرع وقت با استفاده از تجهیزات مربوطه.

جست‌وجوی نیروهای امدادی برای یافتن دختر 9 ساله نیکشهری بی‌نتیجه است

رئیس جمعیت هلال احمر نیکشهر نیز از بی نتیجه ماندن جست و جوی کودک 9 ساله در منطقه کوهستانی روستای کیهیری از توابع اهوران نیکشهر خبر داد.

سید اکبر علوی افزود: پس از تایید مفقود شدن امیر حمزه فولادی در ارتفاعات کوه های اهواران توسط کلانتری کیهری بلافاصله تیم جستجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر نیکشهر به منطقه اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم های جست و جوی هلال احمر شهرستان های نیکشهر و سرزاب، دو گروه پهپاد داوطلب و ده ها تیم محلی به مدت 6 روز منطقه را مورد بررسی قرار دادند و تمام تلاش این عزیزان تا کنون به نتیجه نرسیده است. موفقیت تا کنون .

باخدر اهوران نیکشهر نیز گفت: با پیگیری نماینده بخشداری چابهار و استاندار سیستان و بلوچستان از استان های همجوار درخواست بالگرد شد اما به دلیل شرایط نامساعد جوی اعزام بالگرد به چند روز آینده موکول شد.

اباباکر نیک نژاد افزود: کوهستانی بودن منطقه، دمای هوا و صعب العبور بودن منطقه، عملیات جست و جو را برای تیم های امدادی با مشکل مواجه کرد، اما جستجو برای یافتن این کودک با جان و دل با بیش از 100 امداد و نجات همچنان ادامه دارد. نیروهای امدادی ادامه دارند

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *