بیرانوند علیه پرسپولیس سند رو کرد: مبلغ یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: علی رضا بیرانوند با ارائه مدارکی به کمیته تعیین وضعیت مدعی شد که یک میلیارد و 156 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد و پاداش های کسر شده از او نیز غیرقانونی است.

صبح – تسنیم جزئیات پرداختی های باشگاه پرسپولیس به علی رضا برانوند را منتشر کرد که بر اساس آن برانوند در بازه زمانی 10 ماهه از 11 شهریور 1302 تا 5 خرداد 1303، 19 میلیارد و 80 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است. این مبلغ مربوط به لیگ بیست و دوم است.

همزمان با ارائه مدارکی به خبرنگار تسنیم مبنی بر وجود سندی در بین مدارک علی رضا بیرانوند مبنی بر اینکه این دروازه بان برای فصل بیست و دوم یک میلیارد و 156 میلیون تومان به پرسپولیس بدهکار بوده است. این سند مربوط به حسابرسی حسابهای این شرکت در بازه زمانی 01/04/1300 لغایت 31/04/1303 می باشد. (تصویر زیر)

برانوند با ارائه سند علیه پرسپولیس: مبلغ یک میلیارد و 156 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم.

بر اساس این گزارش، اگرچه باشگاه پرسپولیس مدعی است این درخواست مربوط به بیست و دومین دوره لیگ برتر انگلیس و تمدید قرارداد برانوند برای فصل بیست و سوم است، اما وکلای این دروازه بان معتقدند در تمدید قرارداد برانوند ظرف 15 روز پس از پایان قرارداد برانوند تایید می شود. پایان مسابقات باید خواسته های این بازیکن برآورده شود و شرط حضور در فصل بیست و دوم جزو خواسته های بیرانوند محسوب می شود. این در حالی است که پرسپولیس مدعی است با اتمام قرارداد برانوند در سال 1402، مطالبات قبلی شامل حال وی نمی شود و در واقع مبلغ یک میلیون و 156 هزار تومان به دلیل فسخ قرارداد به برانوند تعلق نمی گیرد. قرارداد سال گذشته در واقع تفاوت اصلی اینجاست و کمیته تعیین وضعیت باید در این باره تصمیم گیری کند و مشخص کند که طلب یک میلیارد و 156 میلیون تومانی بیرانوند از فصل بیست و دوم می تواند دلیلی برای فسخ قرارداد او باشد یا خیر.

همچنین طبق اسناد دیگر؛ علیرضا بیرانوند مدعی است باشگاه پرسپولیس در اسناد خود صراحتاً مبلغ 300 میلیون تومانی را که از قراردادش به عنوان پاداش کسر شده بود ذکر کرده و روال کسر پاداش از قرارداد او غیرقانونی بوده است. در زیر می توانید این اسناد را مشاهده کنید.

برانوند با ارائه سند علیه پرسپولیس: مبلغ یک میلیارد و 156 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم.برانوند با ارائه سند علیه پرسپولیس: مبلغ یک میلیارد و 156 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم.

این به این دلیل است که باشگاه نظر دیگری دارد و کمیته وضعیت فدراسیون در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *