بیوگرافی و زندگینامه آزاده صمدی/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: آزاده صمدی

تاریخ تولد: ۲۶ دی ۱۳۵۷ در بالهیجان

محل تولد: لاهیجان

حرفه: بازیگری

وضعیت تاهل مجرد

همسر سابق: بشر آقا

بیوگرافی شخصی

آزاده صمدی (زاده ۲۶ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان) بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است. صمدی با بازی در سریال راه بپایان به شهرت رسید.

در مورد خانواده آزاده صمدی می دانیم که او عضوی از یک خانواده 5 نفره است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. پدر آزاد صمدی بازیگر و هنرمند نیست و شغل آزاد دارد و مادر آزاد صمدی به عنوان مددکار اجتماعی فعالیت می کند.

دوران کودکی آزاد الصمدی

عکس کودکی آزاده صمدی

تحصیل صمدی رایگان است

آزاده صمدی شاید یکی از معدود بازیگرانی باشد که رشته تحصیلی اش با شغل فعلی اش مرتبط است. او مدرک لیسانس خود را در رشته تئاتر از دانشگاه سورت دریافت کرد.

ازدواج آزاد صمدی و همسرش

آزاده صمدی و هومن سیدی مدت ها پیش در سال ۱۳۹۴ با یکدیگر ازدواج کردند و پس از ۷ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. آزاده صمدی و همسر سابقش درباره دلیل طلاق خود صحبتی نکردند و ترجیح دادند به این موضوع نپردازند.

موضوعاتی مانند آزاده صمدی و همسر جدیدش یا همسر دوم آزاده صمدی نیز مطرح شد اما هیچ عکس یا خبر رسمی در این زمینه از سوی این بازیگر منتشر نشده است.

آزاده صمدی و هومن سر

آزاده صمدی/ عکس مرضیه امیری و همسر سابقش هومان سیدی

فرزند آزاده صمدی و هومن سر

عناوینی مانند فرزند آزاد صمدی به طور گسترده توسط کاربران فضای مجازی جست و جو می شد و مدتی بود که شایعاتی درباره دختر آزاد صمدی و هومن سر در فضای مجازی دست به دست می شد اما هر دو بازیگر این موضوع را تکذیب کردند.

آغاز فعالیت خوداشتغالی الصمدی

آزاده صمدی فعالیت خود را در دنیای بازیگری به عنوان دستیار تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار با بازی در سریال ما اعوان نفر تجربه حضور در مقابل دوربین را به دست آورد. اوج شهرت آزاد صمدی در بین مخاطبان تلویزیون با بازی غزل توتونچی در سریال راه بی بیس بود. این بازیگر در فیلم جاده بی پایان به کارگردانی همایون اسعدیان با انسان سیدی همبازی شد.

اولین فیلم آزاد صمدی

فیلم آفریقا به کارگردانی هومن سیر اولین تجربه آزاده صمدی در سینما بود و برای حضور در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن جشنواره فجر را دریافت کرد.

آزاده صمدی و امیر جدیدی

آزاده صمدی و امیر جدیدی در صحنه ای از فیلم آفریقا

آزاده صمدی و نوید محمدزاده

سلفی آزاده صمدی در کنار نوید محمدزاده

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *