بیوگرافی و زندگینامه آنجلینا جولی/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام واقعی: آنجلینا جولی وایت

تاریخ تولد: 4 ژوئن 1975 در لس آنجلس، کالیفرنیا

والدین: جان ویت (پدر)

مارسیا لین برتراند (مادر)

ملیت: آمریکایی

حرفه: بازیگر، کارگردان

سالهای فعالیت: 1361 تاکنون

همسر (ها): جانی لی میلر

بیلی باب تورنتون

برد پیت

فرزندان: 6 فرزند (3 فرزند خوانده)

قد: 173 سانتی متر

بیوگرافی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی او متولد 4 ژوئن 1975 در لس آنجلس، بازیگر، کارگردان، فیلمنامه نویس و بشردوست آمریکایی است. پدر آنجلینا جولی، جان ویت، بازیگر برجسته هالیوود و مادرش، مارسیا لین برتراند، بازیگر و تهیه کننده بود. برادرش جیمز هیون نیز بازیگر است.

آنجلینا جولی چهار بار برنده جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه انجمن بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار شده است. آنجلینا جولی همچنین چندین بار رکورد بیشترین دستمزد را در بین بازیگران هالیوود داشت.

او توسط مجلات و جشن های بسیاری به عنوان زیباترین زن، بهترین بازیگر زن و … انتخاب شده است.

آنجلینا جولی از 12 سالگی به عنوان مدل شروع به کار کرد و در شهرهایی مانند لندن و لس آنجلس به یک مدل مشهور تبدیل شد. او در جوانی در نماهنگ های خوانندگانی مانند رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویز و آنتولینو وندیتی می نواخت. اولین بازی او در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانشجوی هکر را روایت می‌کند.

وضعیت تاهل آنجلینا جولی

آنجلینا در سال 1995، زمانی که جولی 20 ساله بود، با همبازی خود در فیلم هکر، جانی لی میلر، که اصالتاً بریتانیایی بود، ازدواج کرد.

ازدواج دوم آنجلینا جولی با بیلی باب تورنتون در سال 2000 بود که این رابطه سه سال بیشتر دوام نیاورد و به جدایی ختم شد.

آنجلینا جولی و برد پیت پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، وارد یک رابطه عاشقانه شدند و سرانجام در سال 2006 صاحب دختری به نام شیلو شدند که تصمیم گرفتند فرزندشان را در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا به دنیا آورند. این زوج در سال 2008 صاحب فرزندان دوقلوی کاناکس (پسر) و ویوین (دختر) شدند. آنجلینا جولی و برد پیت علاوه بر سه فرزند خود، سه فرزند دیگر را نیز بزرگ می کنند.

در سال 2016، آنجلینا جولی درخواست جدایی از برد پیت را ارائه کرد که دنیای هالیوود را شوکه کرد، او اعلام کرد که دلیل این رفتارش اعتیاد پیت به الکل و مواد مخدر است و تنها درخواست او در دادخواست او اعطای حضانت است. 6 تا بچه

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *