بیوگرافی و زندگینامه آیچا آیشین توران/ از این بازیگر چه می دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: عایشه آیشین توران

تاریخ تولد: 4 مهر 92

محل تولد: سینوپ، ترکیه

محل زندگی: استانبول

محل تحصیل: دانشگاه استانبول

حرفه: بازیگر

سال های فعالیت: 1390 – تاکنون

عایشه اشین توران

عایشه اشین توران (زاده ۲۵ اکتبر ۱۹۹۲ در سینوپ) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. عایشه آیشین توران پنج برادر و یک خواهر بزرگتر دارد و آخرین فرزند خانواده است. آیسین توران از دوران کودکی به بازیگری و نواختن ویولن علاقه داشت، سپس در دانشکده سینما، تلویزیون و رادیو در دانشگاه استانبول به تحصیل در رشته سینما پرداخت و در تئاترهای غازنفر اوجان و گونول اولجو به آموزش بازیگری پرداخت.

آغاز فعالیت هنری عایشه آیشین توران

عایشه اشین توران او در سال 1392 برای اولین بار در سریال شفقت تپه در نقش مروه در تلویزیون ظاهر شد و برخی منابع حضور او در سریال گوش کن عشق من را اولین تجربه تلویزیونی او عنوان کردند. اما در هر صورت عایشه آیشین توران با سریال گل رز به شهرت رسید و با بازی در فیلم «خطرناک و زیبا» در نقش ادا بازی کرد.

ازدواج عایشه اشین توران

او پس از بازی در فیلم Sevimli Tehlikeli (2015) با کارگردان این فیلم به نام Ozjan Deniz رابطه برقرار کرد. اوزجان دنیز نیز بازیگر است. اما این رابطه یک سال بیشتر طول نکشید و عایشه با آراس آیدین بازیگر ترکیه ای رابطه برقرار کرد و در سریال Altınsoylar همبازی شد. این رابطه نیز یک سال به طول انجامید و عایشه در سال 1396 با فردی به نام امید اروچ ورد وارد رابطه شد که این رابطه نیز به پایان رسید، در حال حاضر عایشه با کسی رابطه ندارد.

عایشه اشین توران

آغاز فعالیت هنری عایشه آیشین توران

آیشه آیشین توران در سال 2011 و زمانی که 19 سال داشت برای اولین بار با سریال دینله سوگیلی (به عشق من گوش کن) در نقش مکمل در کنار اورم دوگان جلوی دوربین رفت.

عایشه اشین توران

جوایز و افتخارات برای عایشه آیشین توران

عایشه آیشین توران برای بازی فوق العاده اش در سریال مریم در سال های 2017 و 2018 جوایز زیادی دریافت کرد. از جمله، در جوایز پروانه طلایی 2017، جوایز بهترین زوج تلویزیونی و بهترین بازیگر زن را به دست آورد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *