بیوگرافی و زندگینامه بن افلک/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام واقعی: بنجامین جیزا افلک

نام مستعار: بن افلک

تاریخ تولد: 15 اوت 1972

محل تولد: برکلی، کالیفرنیا

محل زندگی: آمریکا

ارتفاع: 192 متر

حرفه: بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس

بیوگرافی شخصی

بن افلک، بیوگرافی بن افلک، بن افلک و جنیفر لوپز

بن افلک او در 15 آگوست 1972 در برکلی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. پدرش، تیم افلک، یک فیزیکدان و مادرش، کریستین، معلم بود. پدرش که اصالتاً اسکاتلندی بود، در جوانی آرزوی بازیگر شدن را داشت. او همچنین با افراد مشهور داستین هافمن و بلیت دانر (مادر گوئینت پالترو) رابطه خوب و صمیمی داشت، اما اعتیاد او مانع از بازیگر شدن او شد.

پدر بن افلک خانواده خود را ترک کرد و به کالیفرنیا رفت و به عنوان فیزیکدان مشغول به کار شد. پس از طلاق والدین بن افلک، بن در سال 1984 به همراه مادر و برادرش کیسی به ماساچوست نقل مکان کردند.

مادرش که دو پسرش را به تنهایی بزرگ کرده بود، دوست داشت بن افلک هم مانند او معلم شود، اما بن افلک را به سمت بازیگری سوق داد. بن افلک در هفت سالگی نقش کوچکی در فیلم سفر میمی بازی کرد و از همان جا جرقه بازیگر شدن در ذهن بن افلک زده شد.

او در این سریال با مت دیمون آشنا شد و بهترین دوستان آنها شد. آنها با هم در تست های بازیگری شرکت کردند و در فیلم ها و سریال ها نقش های کوچک و فرعی ایفا کردند.

آغاز فعالیت جدی بن افلک

کوین اسمیت کارگردان مشهور هالیوودی در سال 1995 با بن افلک جوان سر صحنه فیلم Passage Rounds آشنا شد و در سال 1997 به بن افلک پیشنهاد شد نقش اصلی فیلم (Following Amy) به کارگردانی کوین اسمیت را دریافت کند. این فیلم باعث شهرت بن نشد و تنها مزیت این فیلم رشد حرفه ای او بود. اما برای کوین اسمیت، کارگردان خوب بود و توانست نقش مهمی را در آینده به دست آورد.

بن افلک بتمن فیلم های همسر بن افلک بن افلک

وضعیت تأهل بن افلک

بن افلک از زمانی که بازیگر شد، در مورد روابط خود بسیار باز بوده است. او در سال 1997 با بازیگر زن گوئینت پالترو رابطه برقرار کرد. قبل از پن، پالترو با برد پیت در ارتباط بود و اخیراً زمانی که او رابطه خود را با پن آغاز کرد، از هم جدا شدند، اما آنها در نهایت از هم جدا شدند، حتی اگر از آنها به عنوان “براد پیت” یاد می شد. زوج عالی هالیوود

بن افلک تا سال 2002 رابطه ای نداشت، اما شایعاتی در مورد رابطه با بازیگرانی مانند نیکول کیدمن، ساندرا بولاک و فامکه جانسن وجود داشت، اما هیچ کس آن را تایید نکرد.

بن افلک در سال 2002 با جنیفر لوپز در سر صحنه فیلم Gilly آشنا شد و آنها رابطه خود را علنی کردند. اما این دو تنها چهار روز قبل از عروسی از هم جدا شدند.

زمانی که بن افلک از جنیفر لوپز جدا شد، او و همبازی اش در پرل هاربر و دردویل جنیفر گارنر رابطه خود را آغاز کردند و در انظار عمومی دیده شدند. تا اینکه در سال 2005 در دریای کارائیب مخفیانه ازدواج کردند. ثمره این ازدواج دو دختر و یک پسر به نام های ویولت آن و سرافینا رز الیزابت و ساموئل است.

این رابطه تنها 12 سال به طول انجامید و آنها در سال 2017 از هم جدا شدند و دلیل این جدایی رابطه افلک و پرستار بچه بود و بن تلاش زیادی کرد تا رابطه خود را با جنیفر گارنر حفظ کند اما موفق نشد و در نهایت در نهایت به جدایی رسیدند. پایان.

در سال 2021 بن افلک دوباره با جنیفر لوپز وارد رابطه شد و این رابطه همچنان ادامه دارد.

تصاویر بن افلک بن افلک و همسرش بن افلک

حقایقی در مورد بن افلک

نام او در میان 50 سکسی ترین افراد روی کره زمین قرار دارد.

رشته تحصیلی بن افلک امور خاورمیانه است.

او استعداد خاصی در بازی پوکر دارد و یکی از بازیکنان حرفه ای پوکر است.

– او فوبیا از پرواز دارد.

او مانند پدرش الکلی بود، اما اکنون ترک کرده است.

آنها رابطه نزدیکی با جورج کلونی دارند.

وقتی وارد دبیرستان شد آنقدر کوتاه قد بود که همه به او می گفتند آدم عجیبی است.

جوایز و افتخارات دریافت شده توسط بن افلک

• برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه برای ویل هانتینگ خوب

• برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلمنامه، ویل هانتینگ خوب

• بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی برای آرگو

• برنده جایزه بفتا برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم برای آرگو

• نامزد جایزه بفتا بهترین بازیگر مرد برای فیلم آرگو

• برنده جایزه اسکار بهترین فیلم برای آرگو

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *