بیوگرافی و زندگینامه جنا اورتگا/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (هورناز):

نام: جینا ماری اورتگا

تاریخ تولد: 27 سپتامبر 2002

ارتفاع: 155 سانتی متر

وزن: 46 کیلوگرم

محل تولد: کواچلا ولی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

حرفه: بازیگر

بیوگرافی جنا اورتگا

جنا اورتگا بازیگر و صداپیشه آمریکایی، متولد 27 سپتامبر 2002 در کواچلا ولی، کالیفرنیا. جنا در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد و چهارمین فرزند یک خانواده شش نفره است. پدرش مکزیکی و مادرش مکزیکی و پورتوریکویی است. او دو برادر به نام های «آیزاک» و «مارکوس» و سه خواهر به نام های «میا»، «ماریا» و «آلیا» دارد. پدرش تاجر و مادرش در گذشته بازیگر بوده است.

جنا اورتگا به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت از شش سالگی وارد عرصه بازیگری شد. طولی نکشید که او در هشت سالگی با کمک مادر و مدیرش تست بازیگری را آغاز کرد و در سال 2012 برای حضور مهمان در راب (در قسمت “بیبی باگ”) جلوی دوربین ظاهر شد. .

جنا اورتگا برای مدت طولانی گیاهخوار بوده است تا اینکه از چهارشنبه فیلمبرداری را آغاز کرد. در حال حاضر عضوی از خانواده پسکاتار است («Pisco vegetalis» نام یک نوع گیاه است). او به سلامتی خود اهمیت زیادی می دهد و در حال حاضر فعالیت های خودمراقبتی مانند پیلاتس را انجام می دهد.

بیوگرافی جنا اورتگا، جنا اورتگا، بیوگرافی جنا اورتگا، بازیگر جوان آمریکایی

جنا اورتگا

مورد علاقه

او در کنار بازیگری به نویسندگی نیز علاقه دارد. جینا در سال 2020 اعلام کرد که اولین حرفه نویسندگی خود را با نوشتن کتابی به نام “همه این عشق” آغاز کرده است و کتاب او نیز در ژانویه 2022 منتشر شد.

جنا اورتگا سابقه بازیگری و صداپیشگی در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند چهارشنبه، جیغ ۵، روز بله، پرنسس النا، دنیای ژوراسیک: کمپ کرتاسه، نجات فلور، تو و مرد آهنی ۳ را در کارنامه خود دارد.

جنا که علاوه بر بازیگری یک مدل نیز هست، چهره خاص خود را به سال 2012 به عنوان ستاره مهمان در این سریال تلویزیونی داشته است. سپس در سریال Richie Rich در نقش «دارسی» و سریال Stuck in the Middle در نقش «هارلی دیاز» جلوی دوربین رفت.

ازدواج جنا اورتگا

جنا اورتگا هنوز مجرد و مجرد است.

پانویسها و منابع

جنا اورتگا از صنعت سرگرمی انتقاد می کند

در یکی از قسمت‌های سال ۲۰۲۳ از Hot Ones یوتیوب، جنا اورتگا از صنعت سرگرمی به دلیل عدم نمایندگی درست از نسل Z انتقاد کرد. جنا اورتگا معتقد است که رسانه ها اخیراً این نسل را به عنوان نوجوانانی بد زبان و اغلب احمق نشان می دهند و این به نظر او درست نیست.

رقص جنا اورتگا

صحنه رقص جنا اورتگا در سریال چهارشنبه که خودش طراحی رقص آن را برعهده داشت، بسیار محبوب شد و تا مدت ها این چالش رقص توسط افراد زیادی در شبکه های اجتماعی مختلف اجرا و به اشتراک گذاشته شد.

برنامه های اجتماعی جنا اورتگا

جنا اورتگا از پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود مانند توییتر و اینستاگرام برای حمایت از مهاجران، مسائل و سیاست های آنها استفاده کرده است. او طرفدار مهاجران و مخالف تبعیض های اجتماعی و سیاسی است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *