بیوگرافی و زندگینامه جولیا لوئی درایفوس/ از این بازیگر چه می دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام در بدو تولد جولیا اسکارلت الیزابت لوئیس دریفوس
کودک 13 ژانویه 1961

نیویورک، ایالات متحده آمریکا

ملیت ایالات متحده آمریکا
حرفه(ها) بازیگر، تهیه کننده
سالها فعالیت 1982 تا کنون
همسر براد هال (1987-تاکنون)
کودکان 2

کودکی جولیا لوئیس دریفوس

جولیا اسکارلت الیزابت لوئیس دریفوس هال در 13 ژانویه 1961 در شهر نیویورک متولد شد. مادرش جودیت، نویسنده و معلم آمریکایی تبار است و پدرش جرارد لوئیس دریفوس متولد فرانسوی، میلیاردر یهودی و مالک شرکت لوئیس دریفوس است. پدربزرگ پدری او، پیتر لویی-دریفوس، افسر سواره نظام و از اعضای مقاومت فرانسه در طول جنگ جهانی دوم بود. او همچنین نوه لئوپولد لویی-دریفوس است که شرکت حمل و نقل فرانسه را تأسیس کرد. مادربزرگ پدری او در آمریکا از والدین یهودی برزیلی و آمریکایی متولد شد که در سال 1940 به همراه پدر جولیا از فرانسه به آمریکا نقل مکان کردند.

در سال 1962، یک سال پس از تولد جولیا لوئیس-دریفوس، والدین او از هم جدا شدند. پس از نقل مکان مادرش به واشنگتن دی سی. متاهل با ال. تامپسون بونز، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه جورج واشنگتن. لویی دریفوس در ارتباط با کار ناپدری خود دوران کودکی خود را در چندین ایالت و کشور از جمله کلمبیا و تونس گذراند. او در سال 1979 از مدرسه اسلحه هولتون در بتسدا، مریلند فارغ التحصیل شد.

لویی-دریفوس در دانشگاه نورث وسترن در اوانستون، ایلینوی شرکت کرد. او در رشته تئاتر تحصیل کرد، در نمایش های دانشگاهی شرکت کرد و نمایشنامه های کمدی نوشت. او در سال 2007 مدرک دکترای افتخاری ادبیات را از دانشگاه نورث وسترن دریافت کرد و سپس برای پیوستن به Saturday Night Live تعظیم کرد.

خانواده جولیا لوئیس-دریفوس

خواهر ناتنی جولیا لوئیس دریفوس، لورن بولز، نیز بازیگر است. از پدرش، او دو خواهر ناتنی دارد، اما و فیبی که در سال 2018 درگذشتند.

ازدواج

لویی-دریفوس در شنبه شب زنده در سال 1987 با برد هال (کمدین) آشنا شد و در همان سال با او ازدواج کردند. این زوج دو فرزند دارند: هنری (متولد 1992) و چارلز (متولد 1997). هنری خواننده و ترانه سرا و چارلز عضو تیم بسکتبال دانشگاه نورث وسترن است.

در 28 سپتامبر 2017، جولیا لوئیس-دریفوس در حساب توییتر خود اعلام کرد که به سرطان سینه مبتلا شده است. در 18 اکتبر 2018، او در برنامه زنده جیمی کیمل ظاهر شد! بهبودی کامل وی اعلام شد.

آغاز زندگی هنری جولیا لوئیس-دریفوس

او از سال 1982 مشغول به کار است. او یکی از پرافتخارترین بازیگران تلویزیون است که رکورددار جایزه امی و جایزه انجمن بازیگران سینما است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *