بیوگرافی و زندگینامه دیو باتیستا/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: Dave Bautista – Dave Bautista

تاریخ تولد: 18 ژانویه 1969 در آرلینگتون

شغل: بازیگر، تهیه کننده، رزمی کار و کشتی گیر سابق

قد: 196 سانتی متر

وزن: 132 کیلوگرم

ملیت: آمریکایی

تعداد فرزندان: 3

بیوگرافی شخصی

دوران کودکی دیوید باتیستا

دیوید مایکل باتیستا که با نام های مستعار زیادی مانند لویاتان شناخته می شود، در 18 ژانویه 1969 در واشنگتن دی سی، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. همانطور که در مستندی که درباره زندگی او ساخته شد دیدیم، او یکی از آن بچه های عصبانی بود که مدرسه و کل خانواده را خراب کرد. اما داستان پیوستن او به دبلیو دبلیو دبلیو ای و تبدیل شدن به یکی از معروف ترین کشتی گیران این کمپانی چیزی است که او هرگز تصورش را هم نمی کرد.

دیوید باتیستا تا دبیرستان دانش آموزی نسبتاً کوشا است و شاید اگر استعدادیابی در مدارس آمریکا نبود، مانند بسیاری از کسانی که در کشورهایی مانند ایران زندگی می کنند، شغل خسته کننده ای داشت. اما آمادگی جسمانی استثنایی دیوید باوتیستا، مربی ورزشی آنها، آنها را به فکر ورود او به مسابقات قهرمانی فوتبال آمریکا انداخت.

فوتبال آمریکایی یکی از آن ورزش هایی است که برای موفقیت به قدرت بدنی زیادی نیاز دارد و دیوید تمام شرایط ورزشی را برای تبدیل شدن به یک سوپراستار داشت. با تمام این اوصاف حضور دیوید باتیستا در تیم فوتبال آمریکا به همان دوران تحصیل محدود شد و پس از پایان تحصیل ترجیح داد در رشته دیگری فعالیت کند.

بیوگرافی دیوید باتیستا - کشتی گیر و بازیگر

دیو باتیستا بازیگر، تهیه کننده، رزمی کار و کشتی گیر سابق آمریکایی، متولد 18 ژانویه 1969 در آرلینگتون است. او از سال 1380 فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد و در لیگ دبلیو دبلیو ای فعالیت داشت و یکی از بزرگترین کشتی گیران این کمپانی به شمار می رود. او یک بار در سال 2005 رویال رامبل، دو بار با ریک فلیر و جان سینا قهرمانی تگ تیم، شش بار قهرمانی سنگین وزن جهان و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را به دست آورده است.

دیو باتیستا که در آثاری مانند ارتش مردگان، استاد Z: میراث آیپ من، مرد جاسوس، 007: اسپکتر، استوبر، امتیاز نهایی، نقشه فرار 2: دوزخ، بلید رانر 2049، نگهبانان کهکشان، ایفای نقش کرده است. Heist (اتوبوس 657)، Guardians of the Galaxy 2 و Sandhill را در کارنامه خود دارد.

از افتخارات دیو باوتیستا می توان به برنده شدن جایزه در جشنواره فیلم انجمن منتقدان فیلم نوادا اشاره کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *