بیوگرافی و زندگینامه رزمند پایک/ از این بازیگر چه می دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: رزمند مری الن پایک

تاریخ تولد: 27 ژانویه 1979

منبع: بریتانیایی

حرفه: بازیگر و صداپیشه

شروع فعالیت: 1377 تاکنون

همسر: روبی انیاک

تعداد فرزندان: 2

رسمند پایک بازیگر و صداپیشه بریتانیایی متولد 27 ژانویه 1979 در لندن است.

در سال 1381 با بازی در فیلم روزی دیگر بمیر وارد عرصه سینمای حرفه ای شد. پس از آن با بازی در فیلم هایی مانند غرور و تعصب، یادگیری، خشم تایتان ها و جک ریچر خود را به عنوان یک بازیگر خوب ثابت کرد.

قطعه + پیک جنگجو

زندگی شخصی

باک به موسیقی علاقه دارد. او همچنین به زبان های ایتالیایی و فرانسوی مسلط است. مدتی را با جو رایت کارگردان فیلم “غرور و تعصب” نامزد کرده بود. آنها این نامزدی را در سال 2008 پایان دادند. از اواخر سال 2009، او “روبی آنیاک” او با هم رابطه دارد و دو پسر از او دارد.

پایک یک خواننده مشتاق است و در چندین مصاحبه از عشق خود به کتاب صحبت کرده است. او گفت که خواندن به او کمک می کند تا دانش و درک خود را از جهان گسترش دهد.

چالش مادر شدن و بازیگری

پایک در مورد چالش های ایجاد تعادل بین مادری و حرفه بازیگری صحبت کرد. او گفته است که مادر شدن به او حس جدیدی از هدف داده است و بر انواع نقش هایی که برای بازی انتخاب می کند تأثیر گذاشته است.

استعداد در یادگیری زبان

باک به زبان‌ها استعداد دارد و می‌تواند به چندین زبان از جمله آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی به راحتی صحبت کند. او گفت که از یادگیری زبان لذت می برد، زیرا به او کمک می کند فرهنگ های مختلف را بهتر درک کند.

یوگا

باک یک مربی آموزش دیده یوگا است و گفت یوگا به او کمک می کند متمرکز و متمرکز بماند. او همچنین از آموزش یوگا برای کمک به پناهندگان استفاده کرده و در کمپ های پناهندگان کلاس هایی را تدریس کرده است.

افتخارات

راسمند پایک جوایز متعددی از جمله نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد برای دختر رفته، جایزه بافتا، برنده جایزه گلدن گلوب و برنده جایزه Primetime Emmy دریافت کرده است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *