بیوگرافی و زندگینامه ساندرا بولاک/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام واقعی: ساندرا آنت بولاک

زمینه فعالیت: سینما

تاریخ تولد: 26 ژوئیه 1964 – آرلینگتون، ویرجینیا

والدین: هلگا مایر – جان دبلیو بولاک

ملیت: ایالات متحده آمریکا

حرفه: بازیگر، تهیه کننده

سالهای فعالیت: 1365 – هم اکنون

همسر: جسی جی. جیمز (2010-2005)

فرزندان: لوئیس پاردو پولاک

بیوگرافی شخصی

ساندرا آنت بولاک (زاده ۲۶ ژوئیه ۱۹۶۴) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است.

بولاک در شهرستان آرلینگتون ویرجینیا به دنیا آمد. او دختر هلگا مایر، خواننده آلمانی اپرا و معلم صدای پاره وقت، و جان دبلیو بولاک، پیمانکار، معلم صدا و مدیر اجرایی پنتاگون از آلاباما بود. پدربزرگ مادری بولیک دانشمندی برجسته از نورنبرگ آلمان بود. او اغلب مادرش را در تورهای اپرا همراهی می‌کرد و بسیاری از سال‌های کودکی خود را در آلمان و سایر نقاط اروپا گذراند.

عکسهای جدید ساندرا بولاک, عکسهای ساندرا بولاک

او آلمانی را روان صحبت می کند و تابعیت آلمانی را از طریق تابعیت قبلی مادرش دارد. بولاک در کودکی هنرهای باله و آواز خواند و نقش های کوچکی در تولیدات اپرای مادرش بازی کرد.

بولاک در دبیرستان واشنگتن لی تحصیل کرد. او طرفدار بود، در برنامه های تئاتر شرکت کرد و با یک فوتبالیست آشنا شد. او در سال 1982 فارغ التحصیل شد و در دانشگاه کارولینای شرقی در گرین ویل، کارولینای شمالی تحصیل کرد. در این زمان او به عنوان پیشخدمت در یک رستوران مشغول به کار بود. او بعداً در سال آخر تحصیل (بهار 1986) مدرسه را رها کرد تا به حرفه بازیگری ادامه دهد. در حالی که تنها سه واحد تا فارغ التحصیلی فاصله داشت. او برای ادامه تست‌زنی به منهتن نقل مکان کرد و چندین شغل عجیب و غریب (بارمن، متصدی بار، چک‌کننده کت) انتخاب کرد.

ساندرا بولاک بعدها از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی با مدرک لیسانس فارغ التحصیل شد.

ساندرا بولاک، بیوگرافی ساندرا بولاک

زندگی هنری ساندرا بولاک

ساندرا بولاک پس از ایفای نقش های موفق در دهه 1990 مانند Speed ​​و Where We Were Sleeping به شهرت رسید. او سپس کار خود را به عنوان یک بازیگر برجسته در هالیوود با فیلم های مورد تحسین منتقدان مانند Miss Consent و Accident آغاز کرد. در سال 2007، او با دارایی خالص 85 میلیون دلار در رتبه چهاردهم ثروتمندترین زن مشهور قرار گرفت. در سال 2010، ساندرا بولاک با درآمد 58 میلیون دلاری بین ژوئن 2009 و یک سال بعد برای فیلم های The Proposal و Blind Spot به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود انتخاب شد.

بولاک برای بازی در فیلم نقطه کور در سال 2009 برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد. ساندرا بولاک با دستمزد 10 میلیون دلار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود است.

ساندرا بولاک، بیوگرافی ساندرا بولاک

چیزهایی که ممکن است درباره ساندرا بولاک ندانید:

ساندرا بولاک یکی از افرادی است که همیشه درگیر فعالیت های خیریه است. بولاک در جریان حملات 11 سپتامبر 1 میلیون دلار به صلیب سرخ اهدا کرد. در سال 2004، او یک میلیون دلار به صلیب سرخ برای فاجعه سونامی کمک کرد و همچنین یک میلیون دلار به پزشکان بدون مرز که پس از زلزله هائیتی به منطقه اعزام شدند، اهدا کرد.

  • خواهرش در کودکی یک بار با آرنج بینی اش شکست!
  • در جریان فیلمبرداری «دو اگر کنار دریا» مشخص شد ساندرا بولاک به اسب حساسیت دارد!
  • ساندرا بولاک اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را به اصغر فرهادی اهدا کرد.
  • ساندرا بولاک از طب سنتی چینی برای کاهش وزن استفاده می کند.
  • ساندرا بولاک از هشت سالگی شروع به نواختن پیانو کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *