بیوگرافی و زندگینامه علی شادمان/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام اصلی: محمد شادمان

زمینه فعالیت: بازیگر

تاریخ تولد: 13 آذر 1375

ایلام: ایران

والدین: دکتر مسعود شادمان، بتول رچنوادی

ملیت ایرانی

سالهای فعالیت: 1385 تا به –

وضعیت تاهل مجرد

تحصیلات: لیسانس کارگردانی

بیوگرافی شخصی

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون در ۱۳ آذر ۱۳۷۵ در ایلام به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی شد.

کودکی علی شادمان

علی شادمان در کودکی

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیلکرده در ایلام به دنیا آمد. پدرش مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم است.

محمدعلی شادمان اولین فرزند خانواده است و تنها یک خواهر به نام «آرینا» دارد.

خانواده علی شادمان

علی شادمان در کنار پدر و مادر و خواهرش

علی فعالیت بازیگری خود را در سال 2005 با بازی در فیلم میم مثل مادر و همچنین در فیلم های صد سال تا این سال ها، زمان عشق، ایستگاه پلیس غیرانتفاعی و سریال سرمین کوهن آغاز کرد. وی در سال 1371 در فیلم «ساکن طبقه متوسط» ساخته شهاب حسینی و در سال 1369 در «سینما رایا» ساخته علی الشحاتمی ایفای نقش کرد. او در بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی شرکت کرد و در سال 2011 برنده جایزه بهترین بازیگر جوان جهان شد.

علی شادمان

علی شادمان در نمایی از فیلم میم مثل مادر

بخشی از گفتگو با علی شادمان

وقتی به مسیری که در بازیگری طی کردی نگاه می کنی. آیا از اتفاقات و انتخاب های انجام شده به نوعی راضی هستید؟

در عرصه بازیگری و سینمایی که هستم شاید به جایگاه و جایگاه خوبی رسیده باشم اما اینکه کاری را انتخاب کردم به اولین فردی برمی گردد که به من یاد داد در هیچ اثری حضور نداشته باشم، در واقع دایی ام رسول ملکی پور، بنیانگذار سینما، در من بود و از آن زمان به بعد اصرار دارد که تا زمانی که او زنده است به هیچ فیلمی نرو و با کارگردانی که مرا راهنمایی می کرد، کار نکنم. از آن زمان پدرم و پس از آن دوستانی که در سینما فعالیت می کنند، مثل محمود السمکباشی.

به سریال سرمین کوهن اشاره کردید که با کمال تبریزی همکاری داشتید، اما به دلیل مشکلاتی که در پخش آن پیش آمد، از این فرصت محروم شدید. در مورد این چی فکر می کنی؟

من یک بار در مورد این سریال صحبت کردم و حرف هایی زده شد و موضع گیری هایی صورت گرفت، اما باز هم می گویم که سریال سرمین خان یک سریال عالی و یکی از کارهایی است که در کارنامه ام به آن افتخار می کنم و یکی از رویایی ترین نقش هایی که هر کسی بازی کرده است. بازیگر می تواند بازی کند. در سن من او آن را دوست دارد. با تمام این توضیحات پخش این سریال به درد من نمی خورد چرا که 5 سال از تولید آن می گذرد و چهره ام تغییر کرده است و عملا هیچ اتفاقی برای من نمی افتد اما امیدوارم با تمام تلاش هایی که انجام داده است. گروهی که برای تولید آماده شده است و این سریال روی آنتن می رود.

علایق علی شادمان

علی شادمان که از دوران کودکی بازیگری را امتحان کرده است، سال هاست که از خانه بیرون می رود و بیشتر وقت خود را صرف مطالعه، ورزش و تماشای فیلم می کند حرفه ای در آن این.

علی شادمان

علی شادمان در فرانسه / عکاسی از محمد حسن هندی

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *