بیوگرافی و زندگینامه ماهور الوند/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: ماهور الوند

زمینه فعالیت: سینما

تاریخ تولد: 22 تیر 1373

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر

سال‌های فعالیت: 1394 تاکنون

تحصیلات: فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی

بیوگرافی شخصی

ماهور وند (زاده 31 تیر 1373) بازیگر سینمای ایران است. ماهور الوند تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته تئاتر به پایان رساند و در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی رشته بازیگری و کارگردانی شد. ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان ایرانی است و یک خواهر به نام آهو دارد.

ماهور الوند بازیگری را با فیلم دختر که در آن نقش اصلی فیلم را بازی می کرد، آغاز کرد. او همچنین در سال 1996 برای بازی در فیلم چهارا استانبول نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

ماهور الوند نیز یکی از نقش های فوق العاده خود را در فیلم ملی و راه های نرفته اش در نقش ملیحه به کارگردانی تهمین میلانی ایفا کرد.

نظر ماهور درباره فعالیت هنری اش
چگونه وارد عرصه بازیگری شویم
من دانشجوی تئاتر هستم و حضور در این محیط ها باعث می شود از تجربیات متفاوت اجرایی بازیگری آگاه شوم. به همین دلیل متوجه شدم که آقای میرکریمی برای فیلم جدیدش از دختران هم سن و سال من تست می گیرد. برای همین زنگ زدم و به دفترش رفتم. در آنجا متوجه شدم که آنها نمی‌خواهند در فیلم نقش زن داشته باشند و به جز نقش اصلی، دختران دیگری نیز حضور دارند. با خودم گفتم نقش اول چیزی نیست، اما نقش های دیگر می تواند تجربه خوبی برای من باشد.

ماهور الوند بیوگرافی ماهور الوند عکس های ماهور الوند

جدیدترین تصاویر از ماهواره آلفند

آنها اولین آزمایش را که شامل ژست های مختلف بود از من گرفتند. همان جا به من گفتند برای نقش اول به دنبال دختری بومی هستند که لهجه داشته باشد و نیازی به تمرین لهجه نداشته باشد. ما افراد زیادی را با نتایج خوب آزمایش کرده ایم، اما باید دختران دیگری را انتخاب کنیم که نقش کوچکی ندارند. بعد از تست به من گفتند که از بازی من راضی هستند و تصمیم گرفتند با من تماس بگیرند.

ماهور الوند بیوگرافی ماهور الوند عکس های ماهور الوند

ماهور الوند و عمویش خشایر الوند

ماهور الوند بیوگرافی ماهور الوند عکس های ماهور الوند

ماهور الوند و پسر عمویش دیاکو (پسر خسیار الوند)

پدرت هرگز از تو نخواست که در یک فیلم بازی کنی؟
من و پدرم خیلی دوست داریم با هم کار کنیم، اما هر دو موافقیم که کار بازیگری من نباید با کار پدرم شروع شود. چون معتقدم اگر در این سینما جایی داشته باشم از طریق خودم و کارم خواهد بود نه از طریق این برچسب که من دختر سیروس الوند هستم و در فیلم پدرم بازی می کنم.

در واقع با این کار به دنبال این بودم که حواشی را تا حد امکان کاهش دهم، چون به هر حال نمی توانم آنها را حذف کنم، اما می خواستم نشان دهم که کارم را با فیلم دیگری شروع کردم و مسیرم از پدرم جداست. اگرچه در آینده با هم کار خواهیم کرد، اما من می خواستم ابتدا جای خود را پیدا کنم.

ماهور الوند بیوگرافی ماهور الوند عکس های ماهور الوند

ماهور الوند و پدرش سیروس الوند

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *