بیوگرافی و زندگینامه مایکل دی- لوئیس/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: دنیل مایکل بلیک دی لوئیس

تاریخ تولد: 29 آوریل 1957

محل تحصیل: مدرسه تئاتر بریستول اولد ویک

آثار: بازیگر

سالهای فعالیت: 1970-2017

شوهر: ربکا میلر

کودکان: 3

والدین: دکتر Yesil لوئیس، جیل بالکن

بیوگرافی

سر دانیل مایکل بلیک دی لوئیس (زاده 29 آوریل 1957) یک هنرپیشه انگلیسی است که دارای تابعیت دوگانه ایرلندی و بریتانیایی است. دنیل دی لوئیس در کنزینگتون لندن به دنیا آمد. پدر دانیل شاعر معروف سیسیل دی. لوئیس و مادرش، بازیگر انگلیسی، جیل بالکن. پدربزرگ مادری او، مایکل بالکن، یکی از معروف ترین تهیه کنندگان سینمای بریتانیا بود و ریاست چندین استودیو را بر عهده داشت.

دو سال پس از تولد دانیل، خانواده او به جنوب شرقی لندن، گرینویچ نقل مکان کردند. دنیل دی لوئیس با خواهرش توماسین دی لوئیس در این منطقه بزرگ شد. تاماسین بعدها مستندساز و سپس آشپز برنامه تلویزیونی شد.

64

دنیل دی لوئیس بازیگر مشهور هالیوود

دوران کودکی دنیل دی لوئیس

دنیل دی لوئیس در دوران کودکی خود در جنوب لندن همیشه توسط بستگانش به خاطر یهودی بودن و شیک بودنش مورد تمسخر قرار می گرفت و در نوجوانی چندین بار به دلیل دزدی از مغازه دستگیر شد. به دلیل رفتار پرخاشگرانه دانیل، والدینش او را در سال 1968 به یک مدرسه شبانه روزی فرستادند تا تحت آموزش های سخت قرار گیرد.

منافع

دی لوئیس در مدرسه خود به نجاری، ماهیگیری و بازیگری علاقه نشان داد و در این زمان بود که رشته بازیگری بیش از همه او را به وجد آورد.

65

دنیل دی لوئیس با خواهر و والدینش

آغاز زندگی هنری دانیل دی لوئیس

تلاش شبانه روزی دنیل دی لوئیس برای مطالعه نحوه بازیگری و یافتن موقعیتی که بتواند خود را ثابت کند، با فیلم یکشنبه خونین یکشنبه در سال 1971 در 14 سالگی اتفاق افتاد که اولین تجربه بازیگری دانیل بود.

اولین نقش آفرینی دنیل دی لوئیس در سال 1982 آغاز شد و در این سال دانیل در یکی از مهم ترین فیلم های تاریخ سینما یعنی «گاندی» نقش بسیار کوتاهی را ایفا کرد و پس از آن به ایفای نقش های فرعی پرداخت.

66

در دهه 1980، کارشناسان سینما کیفیت بازی دنیل دی لوئیس را ستودند و او را به عنوان یک بازیگر آینده دار در صنعت سینما توصیف کردند. دانیل با تلاش زیاد به این ماموریت رسید تا بازیگر نقش اول فیلم «پای چپ من» جم شریدان شود.

بازی درخشان دنیل دی لوئیس در این فیلم اولین جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان آورد و جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر تثبیت کرد.

ازدواج دانیل دی. لویی

او به مدت 6 سال با ایزابل آگانی بازیگر فرانسوی در ارتباط بود که در پایان آن با توافق دوجانبه از هم جدا شدند. حاصل این رابطه فرزندی به نام گابریل کین دی لوئیس بود که در سال 1995 در نیویورک به دنیا آمد و تنها چند ماه پس از تولد او، دانیل و ایزابل به رابطه خود پایان دادند.

67

دانیل دی. لویی و ایزابل آجانی

در سال 1996 هنگام کار بر روی پروژه ای بر اساس نمایشنامه “گیاه آزمایشی” با آرتور میلر (نویسنده نمایشنامه) آشنا شد. پس از آن بود که او به دختر آرتور، ربکا میلر علاقه مند شد و در همان سال با یکدیگر ازدواج کردند.[پسازمدتی،دنیلوربکادوپسرداشتند،رونانکالد-لوئیس(متولد1998)وکشلبلیکدیلویس(متولد2002)خانوادهدیلوئیسباخوشحالیدرنیویورکوایرلند(2002)[بعدمروربعضالوقت،أنجبدانیالوریبیکاولدین،رونانکالدیلویس(موالید1998)وکاشیلبلیکدیلویس(موالید2002)تقضیعائلهدایلویسعادهًوقتًافینیویورکوأیرلندا[چندیبعددانیلوربکاصاحبدوپسرشدند،رونانکالدی-لوئیس(زاده۱۹۹۸)وکاشل بلیکدی-لوئیس(زاده۲۰۰۲)خانوادهدی-لوئیسمعمولاًزمانخودرادرنیویورکوایرلندسپریمیکنند

69

دانیل دی. لویی و همسرش

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *