بیوگرافی و زندگینامه مایکل سرا/ از این بازیگر چه می دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: مایکل آستین سرا

تاریخ تولد: 7 ژوئن 1988

محل تولد: برامپتون، کارلایل، کانادا

ملیت: کانادایی

زمینه فعالیت: سینما

حرفه: بازیگر، خواننده، کمدین

بیوگرافی مایکل سرا، مایکل سرا، عکس مایکل سرا

بیوگرافی مایکل سرا

مایکل سرا (به انگلیسی: Michael Cera) متولد ۷ ژوئن ۱۹۸۸ در انتاریو، بازیگر و موسیقی‌دان کانادایی است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرد و با صداپیشگی شخصیت برادر خرس در برنامه تلویزیونی کودکان خرس های برنزی و نقش چاک باریس جوان در اعترافات یک ذهن خطرناک در سال 2002. مایکل سرا پسر لیندا کوکمن و لوئیجی سرا است. تکنسین پدرش سیسیلی (ایتالیایی) و مادرش اصالتاً ایرلندی، هلندی، اسکاتلندی و انگلیسی است.

مایکل سرا به خاطر ایفای نقش شخصیت های حساس و کمی عصبی روی پرده شهرت دارد. سرا کار خود را در سن هشت سالگی در زمینه کسب و کار آغاز کرد و در بسیاری از پروژه های کوچک و همچنین صفحه نمایش بزرگ شرکت کرد. او با بازی در نقش «جورج مایکل بلوث» در مجموعه تلویزیونی «توسعه دستگیر شده» شهرت دارد. او همچنین به خاطر بازی در فیلم‌های کمدی مانند «جونو»، «سوپرباد» و «جوانان در شورش» شهرت دارد.

بیوگرافی مایکل سرا، مایکل سرا، جوایز و دستاوردهای مایکل سرا

جوایز و دستاوردهای مایکل سرا

در سال 2004، مایکل سرا برنده “جایزه کلاسیک آینده زمین تلویزیون” برای بازی در “توسعه دستگیر شده” شد.

در سال 2007، بازی او در «جونو» افتخاراتی را از سوی انجمن منتقدان فیلم شیکاگو و انجمن منتقدان فیلم آستین به ارمغان آورد. در حالی که او فهرست افتخار خود را در بخش “امیدبخش ترین عملکرد” ​​ثبت کرد، دومی او را در رده “جایزه دستاورد” نامید. در همان سال او جایزه هنرمند برجسته دیگری را از انجمن منتقدان فیلم آستین برای بازی در فیلم Superbad دریافت کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *