بیوگرافی و زندگینامه هنری کاویل/ از این بازیگر چه می دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام اصلی: هنری ویلیام دالگلیش کاول

نام هنری: هنری کاویل

تاریخ تولد: 5 می 1983، سنت هلیا، جرسی

ملیت: انگلیسی

حرفه: بازیگر

سال‌های فعالیت: 1380 تا کنون

علامت زودیاک: ثور

ارتفاع: 1.85 متر

زندگی شخصی هنری کاویل

هنری کاویل در 5 می 1983 در جزیره جرسی در کانال انگلیسی به دنیا آمد. هنری کاویل تبار ایرلندی، اسکاتلندی و انگلیسی است و یک کاتولیک رومی است. مادرش ماریان اهل جرسی و کارمند بانک بود و پدرش کالین اهل انگلستان و دلال سهام بود. هنری دومین جوان از چهار خواهر و برادر بود.

هنری کاویل تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه سنت مایکل در جرسی گذراند و سپس به مدرسه استو در انگلستان رفت. پس از پایان دبیرستان، تحصیلات خود را در یکی از دانشگاه های محلی انگلستان ادامه داد. هنری کاویل در حین تحصیل در مدرسه استو این فرصت را پیدا کرد تا با راسل کرو بازیگر هالیوودی که در آنجا برای فیلمبرداری فیلم اثبات زندگی حضور داشت، ملاقات کند. او نمی دانست که این ملاقات منجر به همکاری آینده آنها در پروژه مرد فولادی می شود. مشخص نیست که هنری کویل قبل از ورود به دنیای بازیگری حرفه ای آموزش رسمی بازیگری را دیده است یا خیر.

هنری کاویل مردی خوش تیپ و جذاب است. قد او 185 سانتی متر و وزنش 82 کیلوگرم است. بدن عضلانی و هیکل او را به یکی از محبوب ترین بازیگران جهان تبدیل کرده است.

موهای قهوه ای صاف و چشمان آبی او به زیبایی او افزوده است. او به دلیل ظاهر زیبا و اندام جذابش مورد تحسین و تعقیب بسیاری قرار می گیرد.

عکس های هنری کاویل، عکس های هنری کاویل

عکس های هنری کویل بازیگر هالیوود

وضعیت تأهل هنری کاویل

هنرپیشه انگلیسی هنری کاویل از سال 2021 با مدل و بازیگر آمریکایی ناتالی ویسکوزو در ارتباط است. در گذشته، کاویل با چندین زن از جمله بازیگران زن کالی کوکو، جینا کارانو و لوسی کورک رابطه داشته است. او همچنین قبلا با الین ویتاکر، مدل و هنرپیشه بریتانیایی نامزد کرده بود.

عکس های هنری کاویل، عکس های هنری کاویل

هنری کاویل و ناتالی ویسکوزو

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *