بیوگرافی و زندگینامه پل راد/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


بیوگرافی پل استیون راد

پل راد در سال 1969 در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. پدرش راهنمای تور و مادرش مدیر فروش بود. پل دوران کودکی خود را به دلیل شغل پدرش در شهرهای مختلف گذراند اما سرانجام در اورلند پارک کانزاس آمریکا ساکن شدند. پل به دبیرستان این شهر رفت و سپس در دانشگاه لارنس کانزاس در رشته تئاتر تحصیل کرد. او قبل از بازیگر شدن در یک بار کار می کرد. او یهودی است. او و جنیفر آنیستون قبل از معروف شدن با هم دوست بودند.

زندگی هنری پل راد

اولین نقش آفرینی پل راد در سال 1992 با سریال “خواهران” آغاز شد. راد در سال 1994 سریال را ترک کرد و در کمدی Clueless بازی کرد. در سال 1999، او برای اجرای تحسین برانگیزش در The Cider House Rules نامزد جایزه SAG شد. در سال‌های بعد، راد در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی از جمله «رینو 911» و «دوستان» ظاهر شد، اما نقطه عطف حرفه بازیگری او با همکاری با کارگردان معروف کمدی جود آپاتوف بود.

فیلم 40 سال مجردی با حضور راد در کنار استیو کارل و ست روگان توانست به فروش قابل توجهی دست یابد و پس از آن در فیلم باردار ظاهر شد که در گیشه نیز به موفقیت کمدی دست یافت. راد در سال‌های بعد توانست در چندین فیلم کمدی از جمله فیلم «این پایان است» ظاهر شود و به یکی از موفق‌ترین کمدین‌های هالیوود تبدیل شود.

ازدواج پل استیون راد

پس از 14 سال دوستی با جولی یگر، آنها سرانجام در سال 2009 ازدواج کردند.

آنها زیاد در مورد زندگی مشترک خود صحبت نمی کنند. آنچه در مورد یگر می دانیم این است که او کار خود را به عنوان ناشر آغاز کرد اما بعداً تصمیم گرفت به سمت تولید و نوشتن فیلمنامه برود. او در سال 2017 فیلمنامه شام ​​مادر سرگرم کننده را نوشت که همسرش راد تهیه کننده آن بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *