بیوگرافی و زندگینامه پنه لوپه کروز / از این بازیگر چه می دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: پنه لوپه کروز – پنه لوپه کروز

تاریخ تولد: 1353/02/08 (سن: 50 سال)

حرفه: بازیگر، کارگردان، نویسنده

سال بهره برداری: 1989 تاکنون

شوهر: خاویر باردم

تعداد فرزندان: 2

پنه لوپه کروز سانچز در 28 آوریل 1974 (8/2/1353) در آلکوبنداس اسپانیا به دنیا آمد. او بیشتر دوران کودکی خود را در آپارتمان مادربزرگش گذراند و از آن زمان به بعد برای سرگرمی دوستان و پدر و مادرش در نقش های مختلف بازی می کند.

پنه لوپه کروز

پنه لوپه علاوه بر حرفه بازیگری در دوران کودکی به باله علاقه داشت و به مدت 9 سال در کنسرواتوار ملی اسپانیا به تحصیل باله کلاسیک پرداخت. در سال 1989، زمانی که او 15 ساله بود، از بین 300 شرکت کننده توسط یک آژانس استعدادیابی بازیگری انتخاب شد. او برای بازی در یک موزیک ویدیو به نام “La Fuerza del Destino” انتخاب شد و در سال 1992 اولین حضور جدی خود را به عنوان یک دختر به نام “سیلویا” در فیلم درام “خامون خامون(اسپانیایی: jamon؛ jamon) نواخت.

اون بازی پنه لوپه این نقش طیف گسترده ای از نقدهای مثبت و منفی دریافت کرد و کروز با بازی در این فیلم جایزه گرفت گویا او برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد. آخرین حضور پنه لوپه در سال 1997 در فیلم اسپانیایی چشمانت را باز کن به کارگردانی الکساندر آمانبار بود که در آن نقش سوفیا را بازی کرد.

پنه لوپه کروز

روابط عاشقانه پنه لوپه کروز

پنه لوپه یکی از بازیگرانی بود که باعث جنون بسیاری از مردان جذاب هالیوود شد و از جمله این بازیگران می توان به تام کروز، مت دیمون، اورلاندو بلوم، متیو مک کانهی و … اشاره کرد.

روابط عاشقانه پنه لوپه کروز

اما بالاخره در سال 2007 با همبازی اش خاویر باردم در فیلم ویکی بارسلونا خروجی وودی آلن او وارد یک رابطه عاشقانه شد و پس از سه سال رابطه در سال 2010 ازدواج کرد.

خاویر باردم پنه لوپه کروز

ویلای لوکس پنه لوپه کروز

ویلای لوکس پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز بازیگر برنده جایزه اسکار خانه ای را در منطقه سانست استریپ لس آنجلس به قیمت 3695000 دلار خریداری کرد که یک ویلای مجلل با مساحت 3334 فوت مربع است که شامل چندین اتاق خواب و حمام مجلل است. اتاق خدمتکار و درهایش چوبی کنده کاری شده و خروجی آن یک حیاط تزیین شده با حوض زیبا است، همچنین دارای کف بامبو و آشپزخانه بزرگ است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *