تاجگردون، رییس کمیسیون بودجه: شخص رئیس جمهور مخالف هر گونه افزایش قیمت بنزین است، چون جامعه آمادگی و کشش آن ندارد / بهتر است که برخی‌ها که در بطن و متن جامعه و تصمصم گیری‌های موجود اقتصادی نیستند به این موضوع دامن نزنند / با روان مردم بازی نکنید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات شورای اسلامی با اشاره به گران شدن بنزین گفت: مجلس، دولت و شخص رئیس جمهور به دنبال گران شدن بنزین و البته جامعه نیستند. در شرایط فعلی توانایی و آمادگی لازم برای این امر مهم را ندارد.

غلامرضا تاجگردون روز جمعه در جمع خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت: رئیس جمهور طبق روال گذشته به صورت شفاف موضوع گرانی بنزین را بر اساس واقعیت موجود جامعه مطرح کرد اما این به معنای گران شدن آن نیست. این قیمت در بودجه مصوب شده است.

وی توضیح داد: البته بهتر است این موضوع به خورد عده ای نخورد که در بطن و بافت جامعه، تصمیم گیری و پشت صحنه واقعیت اقتصادی موجود نیستند و تجربه این کار را ندارند. . مسئله این است که بیشتر از این به مردم آسیب ندهید.

ترگردون یادآور شد: مردم باید بدانند که دولت و مجلس در کنار آنهاست و با تمام اختیارات و توانمندی های قانونی و تخصصی خود بودجه ای را تهیه می کنیم که با حمایت از مردم و کمک به وضعیت معیشتی، رفاهی و اقتصادی مردم همخوانی داشته باشد. ملت بزرگ از ایران.

وی کسانی که قیمت بنزین را تعیین می کنند را منفعت در صدمه زدن به مردم دانست و تاکید کرد: به کسانی که جایی برای تصمیم گیری در دولت ندارند توصیه می کنم با شهروندان مهربان تر باشند.

رئیس کمیته یکسان سازی شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور تصمیم گرفت واقعیت اقتصادی جامعه را برای مردم روشن کند و بخشی از آن قیمت بنزین است.

تاجردون تصریح کرد: گروهی هستند که با استفاده از این موضوع برای بهره برداری سیاسی یا برای منافع خود، قیمت بنزین را افزایش دادند.

وی با یادآوری اینکه مردم به آرامش نیاز دارند، گفت: ذهن مردم را دستکاری نکنید.

تگردون با اشاره به اینکه کمیته یکسان سازی بودجه سال 1404 به تازگی کار خود را آغاز کرده است، تاکید کرد: در این کمیته با در نظر گرفتن واقعیت جامعه، محدودیت منابع، مشکلات معیشتی مردم و نیازهای جامعه تصمیم گیری می شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *