تاریخ احتمالی عرضه آیفون ۱۶ لو رفت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیجیاتو: به نظر می رسد غول کوپرتینویی به طور ضمنی تاریخ عرضه سری آیفون 16 را اعلام کرده است.

اپل از سری آیفون 16 فردا دوشنبه 19 سپتامبر در رویدادی با شعار “It's Glowtime” رونمایی خواهد کرد. آیفون‌های جدید تقریباً همیشه هر سه‌شنبه معرفی می‌شوند، اما اپل امسال به دلیل مناظره ریاست‌جمهوری آمریکا استثنا قائل شد. به نظر می رسد غول کوپرتینویی به طور ضمنی تاریخ عرضه سری آیفون 16 را اعلام کرده است.

اپل مرکز خرید اپل اسکاندیناوی را در سوئد افتتاح خواهد کرد. جالب ترین نکته در مورد افتتاح مرکز خرید اسکاندیناوی تاریخ آن است: 20 سپتامبر (30 شهریور). به احتمال زیاد تاریخ افتتاح این مرکز خرید همزمان با عرضه سری آیفون 16 خواهد بود.

تاریخ عرضه احتمالی سری آیفون 16

اپل قرار است روز دوشنبه 9 سپتامبر میزبان رویداد آیفون 16 باشد. این شرکت معمولا پیش فروش آیفون های جدید را از جمعه همان هفته آغاز می کند. بنابراین باید انتظار داشته باشیم که پیش فروش از روز جمعه 13 سپتامبر (23 شهریور) آغاز شود. همچنین آیفون معمولا یک هفته بعد عرضه می شود، بنابراین می توان گفت که فروش رسمی آیفون 16 از روز جمعه 20 شهریور ماه مصادف با افتتاحیه فروشگاه اپل مال اسکاندیناوی آغاز خواهد شد.

با توجه به اینکه زمان بندی امسال اپل برای رونمایی از سری آیفون 16 کمی غیرعادی است، آیفون 16 ممکن است در 19 سپتامبر وارد بازار شود. اما مسلماً اگر اینطور بود، فروشگاه جدید اپل در سوئد در 20 سپتامبر افتتاح نمی شد و فرصت فروش آیفون 16 را در روز اول از دست نمی داد.

با این حال، تنها یک روز تا معرفی آیفون های جدید باقی مانده است. فردا قطعاً از تیم کوک، مدیر عامل اپل یا یکی از مدیران ارشد این شرکت، تاریخ رسمی فروش آیفون 16 را خواهیم شنید. علاوه بر سری آیفون 16، انتظار می‌رود که رویداد «It's Glowtime» اپل شامل AirPods 4 و Apple Watch معرفی شود.

اسپانسر رویداد معرفی آیفون 16 دیجیاتو Milligold است. اپلیکیشنی برای خرید، فروش و ذخیره طلای مذاب.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *