تاکید رئیس شورای عالی هماهنگی بانک‌ها بر لزوم توجه بیشتر به مسائل معیشتی کارکنان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نگارزاده رئیس شورای عالی هماهنگی بانک ها در جلسه اصلی شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی بر لزوم توجه بیشتر به مسائل معیشتی کارکنان شاغل و بازنشسته بانک ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در ابتدای این جلسه ابوالفضل نجارزاده، رئیس شورای هماهنگی بانک ها ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بانک ها به ویژه در حوزه سرمایه انسانی، اظهار داشت: بانک ها در حال حاضر در سال 1380 در حال توسعه هستند. کارکنان بانک ها قلب تپنده نظام بانکی و اقتصاد کشور هستند. آنها نه تنها در ارائه خدمات به مشتریان نقش دارند، بلکه پایه و اساس موفقیت کلی اقتصادی کشور نیز هستند. از این رو باید به رفاه و معیشت این عزیزان اهتمام ورزید.

نگارزاده ادامه داد: باید به مسائل معیشتی کارکنان بانک توجه بیشتری شود زیرا این امر منجر به افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان می شود.

در زیر عباس مرادپور معاون بانکی، بیمه ای و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن تشریح مسائل مهم اقتصادی و همچنین انتظارات وزارت اقتصاد از بانک ها تاکید کرد: مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان شاغل و بازنشسته بانک مهم است و در این راستا باید از توانمندی های موجود بهره ببریم.

لازم به ذکر است جلسه اصلی شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی در دبیرخانه شورای هماهنگی بانک ها با حضور معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی و مدیرکل امور بانک ها برگزار شد. بانک مرکزی. دفتر امور بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران کل بانک های دولتی و نیمه دولتی.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *