ترابی: بی‌وفا نیستم؛ برای پول به تراکتور نرفتم / یک روزبرمی‌گردم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: بازیکن اسبق پرسپولیس و بازیکن جدید تبریز گفت: از نظر تاکتیکی و روحی نیاز داشتم که پرسپولیس را ترک کنم تا در بهترین سطح فوتبالم باقی بمانم.

مهدی الترابی بعد از چندین سال حضور در پرسپولیس بالاخره تصمیم به جدایی گرفت. او در این سال ها جزو تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس بود و شاید خیلی ها فکر نمی کردند او از این تیم جدا شود اما ترابی قصد دارد چالش جدیدی را در پیش بگیرد.

او طبیعتا تایید می کند که روزی به پرسپولیس برمی گردد. مصاحبه با الترابی را می خوانید.

تسنیم: چه شد که از پرسپولیس جدا شدید؟

هیچ عامل تعیین کننده دیگری جز این وجود نداشت که از نظر تاکتیکی و ذهنی، طبق قضاوت کارشناسان دلسوز و تجزیه و تحلیل ابعاد ورزشی و شخصی من، برای اینکه در بهترین سطح فوتبالم باقی بمانم، مدتی باید تیم را عوض کنم.

تسنیم: جدایی از پرسپولیس ریسک بزرگی نبود؟

من قبول ندارم که ریسک کردم. خطر زمانی است که یک تغییر اساسی در تصمیم یک فرد ایجاد می شود، در حالی که من هر کجای دنیا هستم پرسپولیس هستم و هیچ تغییری در دلم ایجاد نشده است. فقط تغییر اساسی و حتی تغییر ظاهری پرسپولیسی بودن مهدی ترابی نیست و از هواداران می خواهم که این را بپذیرند. به آنها قول می دهم غیبت من در پرسپولیس فقط یک غیبت است که در بحث هنری لازم بود و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. الان پیراهن تراکتور را می پوشم و قطعا برای موفقیت این تیم می جنگم و تمام تلاشم را می کنم.

تسنیم: خیلی ها می گویند 3 ماه پیش که به مراسم ختم همسر مالک باشگاه تراکتورسازی رفتی حضورت در این تیم قطعی شد…

بی ادب نباشید، اما خیلی ها چیزهای زیادی می گویند. همان موقع که اشاره کردید خیلی از بزرگترها به آخر پدربزرگم آمدند، یعنی چون در این مراسم شرکت کردند و ادای احترام کردند، قصد دارند به تیمی بیایند که شاید روزی من مربی آن تیم باشم؟ ! این به هیچ وجه صحت ندارد و فقط یک ایراد به تعدادی از همکاران دوست داشتنی شماست که گاهی شغل شریف خبرنگاری را با شغل شریفتر کارآگاهی اشتباه می گیرند. اینکه می گویند بعد از سه ماه حضور من در تراکتورسازی قطعی شد، اصلا درست نیست.

تسنیم: قبول داری که خیلی از هواداران از رفتنت عصبانی و ناراحت هستند؟

از هوادارانی که از جدایی من ناراحت هستند تشکر می کنم. من کسی هستم که به پرسپولیس نیاز دارم و پرسپولیس به من و بزرگتر از من نیاز ندارد. طرفداران عزیزی که همیشه با من خوب بوده اند، می دانید که برداشتن یک صخره کوچک از دامنه کوه استوار، اندازه آن کوه را تغییر نمی دهد و امیدوارم روزی به امید خدا این سنگ به سراشیبی بازگردد. از این کوه استوار

تسنیم: خیلی ها معتقدند با وجود پیشنهاد مالی خوبی که از تراکتور گرفتی باید در پرسپولیس می ماندی.

این قبل از اینکه توهین به من باشد توهین به هواداران است. جوان ترین بازیکن پرسپولیس با بزرگ ترین خواسته ها تیمش را عوض نمی کند، آیا بازیکن عوض می شود؟ هیچکس نمی تواند بگوید من برای پول به تراکتور رفتم، واقعاً پول در مقابل عشق پرسپولیس بی معنی است و من در واقع با تشخیص کارشناسانی که قبول دارم و با آنها همدردی می کنم تصمیم گرفتم برای مدتی از خانه ام دور شوم. آنها پرسپولیس. هرکس بخواهد در ذهن خود به من برچسب بی وفایی به پرسپولیس بزند، نه تنها من، بلکه هواداران هم اجازه نمی دهند.

تسنیم: برخی فکر می کنند مدیران پرسپولیس تمام تلاش خود را برای حفظ شما انجام دادند. آیا از باشگاه پرسپولیس و مدیریت آن ناراحت نیستید؟

باشگاه، آقای درویش، آقای بادامکی و سایر دوستان در حق من کوتاهی نکردند و بیش از اندازه و قد من از من و کل تیم تمجید کردند. هر کاستی مال من است و هر کاستی در هر زمانی در گذشته یا در هر زمانی مال من است. من جوان ترین مسئول، جوان ترین هوادار پرسپولیس بودم و خواهم ماند.

تسنیم: این درست است که بیرانوند شما را برای جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتور تحریک کرد؟

نه شایعه است

تسنیم: فکر می کنی روزی به پرسپولیس برگردی؟

اراده قوی؛ یک روز به پرسپولیس برمی گردم.

تسنیم: فکر می کنی تراکتور از قهرمانی در لیگ برتر شکسته و فصل بعد قهرمان شود؟

در اینجا به هواداران تراکتورسازی، تبریزی ها و گویندگان عزیزمان مهدی الترابی با کمک سایر اعضای تیم قول می دهم تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام دهیم. آنها منتظر قهرمانی هستند و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

تسنیم: درباره حضور اسکوچیچ در تراکتورسازی و همکاری با این مربی چه می گویید؟

یک بازیکن می تواند قبل از پیوستن به تیم تصمیم بگیرد که آیا می خواهد با سرمربی کار کند یا خیر. وقتی با رفتن به تیم موافقت می کند دیگر حق ندارد از درخواست سرمربی فرار کند. رفتار حرفه ای این را نمی پذیرد و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. زیر نظر اسکوچیچ سخت بازی خواهم کرد. باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفت این مربی را بیاورد و همه با هم برای موفقیت این تیم بزرگ تلاش می کنیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *