ترامپ: بایدن از انتخابات کنار می‌کشد و بعد با کامالا هریس طرف هستیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا : نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که رقیب دموکراتش قصد کناره گیری از انتخابات را دارد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از سال 2016 تا 2020 و نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات نوامبر این کشور، مدعی شد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، از کمپین انتخاباتی کناره گیری می کند و کامالا هریس، رئیس جمهور. نامزد معاون رئیس جمهور آن را بسیار بد و وحشتناک خواند.

در همین حال، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، علناً هیچ نشانه ای از قصد خود برای کناره گیری از انتخابات نشان نداده است و روز چهارشنبه یک جلسه مجازی با فرمانداران ایالات متحده برگزار کرد تا به آنها اطمینان دهد که به خدمت خود ادامه خواهد داد.

با این حال، دونالد ترامپ در یک ویدئوی ناشناس بدون اشاره مستقیم به جو بایدن گفت: “می دانید که او از رقابت خارج می شود و این بدان معناست که ما کامالا هریس را خواهیم داشت.”

او گفت: «فکر می‌کنم وضعیت او (کامالا هریس) بهتر شود» و این ویدیو را در شبکه اجتماعی «حقیقت» خود منتشر کرد و طوری ظاهر شد که گویی در یک چرخ دستی گلف نشسته است. اما رقت انگیز و وحشتناک است.”

ترامپ همچنین می گوید: «آنها به تازگی اعلام کردند که او (بایدن) احتمالاً استعفا خواهد داد.

پس از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی بین دونالد ترامپ و جو بایدن در 27 ژوئن گذشته، به دلیل عملکرد ضعیف بایدن و نگرانی های فزاینده در مورد سلامت روانی و شناختی او، بسیاری در آمریکا از جمله دموکرات ها خواستار جایگزینی بایدن با فردی مناسب برای او شدند. . انتخابات. .

بر اساس نظرسنجی‌های جدید، درصد بالایی از رای‌دهندگان آمریکایی نگران هستند که جو بایدن برای یک دوره ریاست‌جمهوری دیگر از سلامت کافی برخوردار نیست و در صورت به قدرت رسیدن مجدد، قادر به انجام وظایف خود نخواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *