ترامپ: بایدن یک هفته برای مناظره، درس می‌خواند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: ترامپ در اولین اظهارنظر خود از مناظره خود با بایدن مدعی شد: بایدن یک هفته در کمپ دیوید گذراند تا برای مناظره آماده شود و قوانین، تاریخ و ناظران مورد نظر خود را به دست آورد، اما به نظر نمی رسید که به مهارت های او کمک کند. او هست

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در یک گردهمایی در ویرجینیا درباره این مناظره گفت: آیا هیچ کدام از شما چیزی به عنوان مناظره دیده اید؟

ترامپ گفت: بایدن یک هفته را در کمپ دیوید گذراند تا برای مناظره آماده شود. آنقدر درس می خواند که نمی دانست چه کار می کند. هیچ مقدار راحتی یا تقلب نمی تواند به او کمک کند تا از رکورد وحشتناک خود دفاع کند.

اگرچه بایدن در این مناظره عملکرد خوبی نداشت، اما مکث های طولانی، زمزمه های نامفهوم و جملات بی پایان او بسیار به چشم می آمد، اما ترامپ نیز به نوبه خود در جریان مناظره بسیار دروغ گفت و از پاسخ دادن به سوالات درباره نقش خود در حوادث ژانویه خودداری کرد. 6. از حمله به کنگره آمریکا و خشونت سیاسی خودداری کنید.

اما او به وضوح از بایدن ظاهر بهتری داشت، وقتی می خواست علناً توهین می کرد و وقتی می خواست به آرامی در CNN پاسخ می داد.

ترامپ گفت: «سوالی که امروز هر رأی دهنده باید از خود بپرسد این نیست که آیا جو بایدن می تواند از یک مناظره 90 دقیقه ای جان سالم به در ببرد، بلکه آیا آمریکا می تواند چهار سال دیگر با جو بایدن فریبکار در کاخ سفید زنده بماند یا خیر؟»

او گفت که فکر نمی‌کند بایدن بخواهد رقابت را ترک کند و به درخواست‌های برخی دموکرات‌ها و نویسندگانی اشاره کرد که می‌خواهند او کناره‌گیری کند. او سپس از دیگر دموکرات‌های برجسته مانند گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا، کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور و میشل اوباما بانوی اول سابق انتقاد کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *