ترامپ پیش از نخستین مناظره: بایدن تهدیدی برای آمریکا است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، امشب پیش از اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر به جو بایدن رئیس جمهور کنونی حمله کرد و او را تهدیدی برای آمریکا دانست.

ترامپ روز پنجشنبه به وقت محلی در سایت شبکه اجتماعی موسوم به Truth Social نوشت: جو بایدن تهدیدی برای دموکراسی و تهدیدی برای بقا و موجودیت کشور ما است!!!

امشب دقیقا ساعت 9 به وقت محلی (نیویورک و واشنگتن دی سی) اولین مناظره انتخاباتی بین جو بایدن رئیس جمهور فعلی دموکرات آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق جمهوری خواه ایالات متحده برگزار می شود. .

کمپین بایدن برای چندین نسخه از ترامپ آماده شد: نسخه تهاجمی که در مناظره 2020 حاضر شد و در مورد بایدن صحبت کرد و توهین های شخصی کرد، یا نسخه محتاطانه تر که به نظر می رسید بیشتر تمایل به تصدیق ریاست جمهوری دارد.

دو مشاور ترامپ به سی‌ان‌ان گفتند که مشاوران رئیس‌جمهور سابق آمریکا به گزارش‌های منتشر شده درباره آمادگی‌های تیم انتخاباتی بایدن توجه زیادی دارند.

مشاوران ترامپ گفتند که او به پیام‌های خاصی که جو بایدن می‌خواهد روی آن‌ها تمرکز کند و حوزه‌هایی که می‌خواهد از آنها اجتناب کند، توجه زیادی دارد.

یکی از مشاوران تیم بایدن را به دلیل داشتن “اطلاعات بیش از حد” در مورد برنامه های مناظره مورد انتقاد قرار داد و به CNN گفت که تیم ترامپ سخت کار می کند تا استراتژی خود را مخفی نگه دارد.

ترامپ از سال 2016 که برای اولین بار رئیس جمهور آمریکا شد و در انتخابات 2020 به رقیب دموکرات خود جو بایدن شکست خورد، یکی از چهره های برجسته حزب جمهوری خواه بوده است.

آمریکایی ها روز سه شنبه 5 نوامبر 2024 (15 نوامبر 1403) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی ایالات متحده به پای صندوق های رای می روند. برنده این انتخابات دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه 2025 آغاز خواهد کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *