تماس شهباز شریف با پزشکیان / تعهد پاکستان برای تحکیم روابط همه جانبه با ایران

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: محمد شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان در تماس تلفنی با مسعود مزیگیان، رئیس جمهور منتخب ایران، با تایید آمادگی اسلام آباد برای توسعه روابط همه جانبه با تهران، گفت: توافقات دو کشور در سفر آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی به دست آمده است. برای پاکستان یک شراکت بسیار سودمند است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان در اسلام آباد، شهباز شریف در تماس تلفنی با پزشکان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران پیروزی وی در انتخابات را صمیمانه تبریک گفت. انتخابات ریاست جمهوری اخیر

شهباز شریف در بیانیه رسمی دفتر نخست وزیری پاکستان ضمن ابلاغ سلام گرم خود به رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتقال موفقیت آمیز قدرت سیاسی را به ایشان و ملت ایران تبریک گفت. قدرت از طریق فرآیند دموکراتیک.

وی افزود: ایران و پاکستان به عنوان کشورهای همسایه و خواهر با اشتراکاتی در تاریخ، مذهب، فرهنگ و سنت با یکدیگر مرتبط هستند.

نخست وزیر پاکستان با آرزوی موفقیت برای پزشکان در دوران ریاست جمهوری خود گفت: اسلام آباد مشتاق همکاری نزدیک با دولت جدید تهران برای تحکیم بیشتر روابط دو کشور و ارتقای همکاری های همه جانبه در زمینه های مختلف از جمله تجارت، انرژی و امور منطقه است. . حفاظت.

وی تاکید کرد: تصمیمات مشترک دو کشور در سفر تاریخی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید ایران در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری، زمینه بسیار خوبی را برای مشارکت سودمند دوجانبه ایران و پاکستان ایجاد کرده است.

در بیانیه مذکور آمده است: رئیس جمهور منتخب ایران ضمن تشکر از تبریک نخست وزیر پاکستان، تمایل خود را برای تعمیق بیشتر روابط بلندمدت دو کشور برادر ابراز داشت.

دفتر نخست وزیری پاکستان اعلام کرد که روسای جمهور دو کشور در مورد مسائل منطقه ای نیز گفتگو کردند و بر ادامه هماهنگی ها و رایزنی های نزدیک توافق کردند.

این بیانیه می افزاید: گفت وگوی تلفنی نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور منتخب ایران نشان دهنده پیوندهای مستحکم دوستی و برادری دو کشور و تعهد مشترک آنها به ارتقای صلح، ثبات و رفاه در منطقه است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *