تمجیدهای مهاجم تیم پروین از بازیکنان پرسپولیس

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر آسیا با یک گل مغلوب السد شد که سرخ ها فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند اما این موقعیت ها توسط این بازیکن هدر رفت و پرسپولیس بدون امتیاز از دوحه خارج شد. بیان رفت، مهاجم باسابقه پرسپولیس درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: همه می دانند که مشکل اصلی پرسپولیس در این فصل نبود ورزشگاه مناسب است. ورزشگاه با کیفیتی که پرسپولیس از روز اول می تواند برای آن برنامه ریزی کند. همه ما دیده ایم که پرسپولیس وقتی در ورزشگاه های باکیفیتی مثل الاهلی یا السد بازی می کند چقدر پیشرفت می کند. این تیم بازیکنانی با کیفیت، سریع و خلاق دارد که کیفیت زمین به آنها کمک می کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دو دیدار خارج از خانه خود در این فصل در لیگ الیت بسیار خوب در همه خطوط ظاهر شد اما متاسفانه امتیازی کسب نکرد. دیروز همه دیدند پرسپولیس چقدر خوب بازی می کند، اما بچه ها ناهماهنگ، بی تمرکز، روی ضربات آخرشان عجله داشتند و می خواستند سریع به دروازه برسند. دیروز اولین باری بود که آقای گاریدو با دو مهاجم بازی کرد. ایشان با سیستم 1-3-2-4 بازی می کرد، اما دیروز اولین بار بود که با سیستم 2-2-4 بازی کرد و با وجود اینکه تیم عملکرد خوبی داشت و آنالیز خوبی از السد داشتیم، اما توپ ها انجام شد. تبدیل به هدف نمی شود

رأفت در خصوص وضعیت تیم السد گفت: السد با هدایت سانچز که مربی سرشناس آسیاست وارد این دیدار شد و حتی در فصول گذشته قطر را قهرمان آسیا کرد. از طرفی السد بازیکنان باکیفیتی داشت اما مقابل پرسپولیس نتوانست این کار را انجام دهد. بازیکنان پرسپولیس در همه خطوط بهتر از حریف بودند. گلی که پرسپولیس به ثمر رساند بلافاصله پس از مصدومیت و تعویض فرشاد فرجی به ثمر رسید که منجر به کاهش تمرکز پرسپولیس شد. بعد از آن بازیکنان ما حملات زیادی کردند و خیلی بهتر از حریف ظاهر شدند اما متاسفانه موقعیت ها تبدیل به گل نشد.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد مهاجمان این تیم در این فصل گفت: ما سه مهاجم داریم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. علیپور زیاد می دود، توپ را خوب نگه می دارد و موقعیت های خیلی خوبی برای تیم ایجاد می کند. ژائو یک بازیکن فیزیکی است که می تواند در دروازه بازی کند و عیسی نیز باید خیلی در بازی حضور داشته باشد. من فکر می کنم گاریدو کمی در مورد عیسی شک دارد. مهاجم علیپور 100 درصد در تیم حضور دارد و گاریدو نگاه ویژه ای به او دارد اما دو مهاجم دیگر این تیم هم توانمند هستند. درست است که عیسی دونده نیست و توپ را نمی گیرد، اما اگر در داخل محوطه جریمه توپ به او داده شود، بسیار فرصت طلب است و دانگ خواهد زد. به نظرم باید به سه مهاجم تیم ارزش بیشتری بدهیم و سطح تیم را از نظر روحی و روانی بالا ببریم.

2098013

وی درباره فرصت از دست رفته ژائو در این دیدار گفت: اگر بچه ها قدر فرصت هایی را که به آنها داده می شد می دانستند، بازی با دو گل به سود پرسپولیس تمام می شد. ژائو هم موقعیت بسیار خوبی داشت و باید آن را تبدیل به گل می کرد اما به نظر می رسد هنوز از نظر روحی به وضعیت ایده آل نرسیده است. این بازیکن روز گذشته برای اولین بار در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت. در دیدارهای قبلی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می شد از کیفیت و تاثیرگذاری بالایی برخوردار بود. فکر می کنم اگر گل بزند، اعتماد به نفس و وضعیت روحی اش بهتر می شود و می تواند در مسابقات آینده بدرخشد. او واقعا تلاش می کند و با اشتیاق بازی می کند. امیدوارم بتواند از فرصت هایش استفاده کند و اعتماد به نفس خود را بازیابد.

رأفت سپس به مصدومیت بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم بازیکنان تمرین خوبی داشتند اما اکنون دائماً در سفر هستند، بنابراین باید بهتر ریکاوری کنند. خود بچه ها باید عقب بیفتند و بیشتر استراحت کنند. این مصدومیت ها از هفته های اول شروع شد و امیدوارم تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شود. ریکاوری بسیار مهم است، به خصوص که بازیکنان دائماً بین شهرها و کشورها در حال حرکت هستند. این آسیب ها و کشیدگی های همسترینگ به دلیل کار زیاد بازیکنان ایجاد می شود.

بازیکن باسابقه پرسپولیس درباره عملکرد خوان کارلوس گاریدو نیز اظهار داشت: آقای گاریدو عملکرد فوق العاده ای در لیگ داخلی داشته و توانسته امتیازات خوبی را جمع آوری کند. باید توجه داشته باشیم که آقای گاریدو مربی حرفه ای است اما به کشوری آمد که زیرساخت های خوبی ندارد. با این حال او سخت کار می کند و بسیار توانا است. نکته مثبت این است که او همیشه می خواهد تیمش برنده شود، تعویض هایش تهاجمی است و او حتی بیرون از ورزشگاه خانگی اش به دنبال پیروزی است. از طرف دیگر، او جایگزین های بسیار خوبی برای بازیکنان منزوی پیدا کرد که خیلی خوب هم کار می کنند. امیدوارم پرسپولیس بتواند این روند را ادامه دهد.

رافت در آخر گفت: مسلما پرسپولیس مدعی اول قهرمانی کشورمان است و تاکنون چیزی در لیگ الیت از دست نداده است. ما سه بازی انجام دادیم و یک امتیاز گرفتیم و العین با تیم بسیار خوب خود که سال گذشته قهرمان آسیا شد یک امتیاز دارد. فرض بر این است که پرسپولیس بتواند الریان، الغرافه و الشرطه را شکست دهد و امتیازات خوبی را کسب کند چرا که مطمئنا در دیدارهای پیش رو مقابل الهلال و النصر با مشکل مواجه خواهیم شد. امیدوارم با کسب امتیاز در مسابقات پیش رو بتوانیم به دور بعد صعود کنیم. واقعا جای تاسف دارد که پرسپولیس با این احتمال نمی تواند به دور بعد راه پیدا کند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *