تمدید فراخوان طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

پنجمین فراخوان حمایت از مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول برای پایان نامه ها و پروژه های تحقیقاتی منطبق با فعالیت اپراتور همراه اول تا 24 آبان ماه 1403 تمدید شد.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای اهداف خود و در راستای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه و شکوفایی حوزه تحقیق و توسعه، نوآوری و حمایت از نوین و فناوری های بومی در حوزه ICT، از پایان نامه ها و پروژه های تحقیقاتی حمایت کرده است.

این حمایت بر اساس رویکرد اجرا و ارتقای کیفی پایان نامه های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان فوق دکتری و بهره مندی از توانمندی های اعضای هیات علمی دانشگاه و در راستای نیازهای پژوهشی الرفیق است. شرکت الاول در دانشگاه. فرم جایزه پژوهشی

در این راستا دانشجویان و پژوهشگران می توانند جهت اطلاع از سرفصل های اولویت دار به آدرس https://B2n.ir/MCI_Grant مراجعه و تا ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۳ ثبت نام کنند.

در پنجمین دوره از این فراخوان، حوزه های فناوری و محورهای اولویت برای معاونان اولی مشخص شد و طرح های برگزیده در دو نوع پژوهشی و کاربردی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

طرح های ارائه شده بر اساس محورهای اولویت دار باید نیازمحور و سازگار با توسعه کسب و کار موبایل اول اعلام شده توسط مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور باشد.

لازم به ذکر است طی چهار دوره گذشته بیش از 600 دانشجو ثبت نام کردند که از این تعداد 212 دانشجو شامل 142 دانشجوی کارشناسی ارشد، 64 دانشجوی دکتری و 6 محقق فوق دکتری مورد حمایت قرار گرفتند.

مجموع حمایت مالی حدود 120 میلیارد ریال بوده است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *