تندیس جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری به همراه اول رسید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اولین رفیق تندیس این جایزه را در هشتمین دوره ارزیابی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران دریافت کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم اختتامیه «هشتمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران» با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد. رئیس جمهور. رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی شنبه گذشته 25 تیر 1403 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران با هدف ارائه مدل بلوغ برای ارتقای قابلیت‌های فناوری و نوآوری در سازمان‌ها طراحی شده است.

بر اساس این مدل، سازمان ها می توانند با شناخت چالش هایی که در هر مرحله با آن مواجه هستند، در جهت رقابت پذیری پایدار گام بردارند. به عبارت دیگر، این مدل برای ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور طراحی شده است.

تاکنون هفت دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در کشور برگزار شده و طی این هفت دوره بیش از 300 موسسه در کشور بر اساس این مدل مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

در این دوره از جایزه که بزرگ ترین شرکت های ایرانی نیز حضور داشتند، رفیق اول در سطح تندیس مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از نمایش دستاوردهای خود در عرصه فناوری و نوآوری توانست در سطح تندیس برنده جایزه شود.

وحید شاه منصوری رئیس مرکز تحقیق و توسعه MobileFirst به نمایندگی از مدیرعامل اپراتور همراه اول کشور این جایزه را دریافت کرد و سپس به تشریح فعالیت های نوآورانه MobileFirst پرداخت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *