تهران سه قسمت می‌شود؟ / چمران: تقسیم غیراصولی استان تهران می‌تواند مضر باشد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مهدی شمران با اشاره به طرح تقسیم استان تهران به سه استان گفت: اگر استان تهران به صورت تخصصی تقسیم شود و اعتبارات اعطایی به استان ها به این سه استان داده شود و به درستی تقسیم شود، می تواند مفید باشد.

وی با اشاره به اینکه تهران اکنون مرزهای مشخصی ندارد، گفت: اما اگر به عنوان تقسیم کننده کشور برای این طرح عمل کنند، اتفاقی که برای شهرهای استان تهران افتاده و مرزهای شهر تهران را به آنها داده اند، کار خوبی نیست. .

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: تهران الان حق تقدم ندارد و فقط یک محدوده اصلی بسیار کوچک دارد که حق تقدم دارد، در حالی که گفته می شود باید سه برابر حق تقدم داشته باشد. حق تقدم.» خود شهر اما اینطور نیست چون شهرهای دیگر در سمت راست تهران ساخته شدند و حالا با ایجاد شهرهای جدید از شهر تهران گرفتند و به شهرهای دیگر دادند. اگر این بدبختی برای دیگران پیش بیاید و این تقسیم بندی که در استان تهران انجام شده کارشناسی نباشد، ممکن است ضرر داشته باشد.

چمران با اشاره به اینکه شهرهای دیگری نیز در شهر تهران ساخته شده است افزود: دلیل این امر این است که خود را جزو تهران می کنند تا از امکانات تهران مانند وجود کارخانه ها برخوردار شوند و این در هزینه هر دو طرف

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *