توضیحات رییس پلیس راهور درباره مشکلات شماره‌گذاری «رانا»: ارتباطی به ما ندارد؛ علت تاخیر در شماره گذاری، پایان مجوز استاندارد این خودرو است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رئیس اداره ترافیک فرججا با تایید اینکه مشکل شماره گذاری «رانا» ربطی به پلیس راهنمایی و رانندگی ندارد، علت تاخیر در شماره گذاری این خودرو را پایان گواهینامه استاندارد آن دانست.

پس از تماس های مکرر شهروندان با پلیس راهور مبنی بر علت شماره گذاری نشدن خودروهای رانا و تاخیر در تحویل این خودروها به مردم به بهانه امتناع پلیس راهور از شماره گذاری خودروهای رانا، سردار سید تیمور حسینی، به پلیس راهور مراجعه کرد رئیس پلیس رعنا فرجا در این باره گفت: برای شماره گذاری تمامی خودروها ابتدا باید مجوزهای لازم را از سازمان استاندارد و محیط زیست اخذ کنند. در مورد خودروی رانا، گواهینامه استاندارد این خودرو به پایان رسیده است و تاکنون شرکت سازنده (ایران خودرو) هیچ اقدام و درخواستی برای تمدید گواهینامه استاندارد نداشته است.

وی تاکید کرد: مشکل شماره گذاری این خودرو به هیچ وجه به پلیس راه ارتباطی ندارد و در صورت اقدامات سازنده و اخذ مجوزهای مربوطه، پلیس راه هیچ محدودیتی برای شماره گذاری خودروی رانا نخواهد داشت.

الحسینی افزود: از شهروندان تقاضا می شود این گونه موارد را از تولیدکنندگان پیگیری کنند و بدانند پلیس راهنمایی و رانندگی در چارچوب قانون عمل می کند و امکان شماره گذاری خودروها را جز پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح فراهم نمی کند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *